Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق که با اطلاع از نبود کارفرمایش، از منزل وی به‌دفعات مختلف سرقت کرده بود خبر داد و گفت: در این رابطه مال‌خر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.

 علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق که با اطلاع از نبود کارفرمایش، از منزل وی به‌دفعات مختلف سرقت کرده بود خبر داد و گفت: در این رابطه مال‌خر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۹ آذرماه سال گذشته پرونده‌ای از کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم با موضوع سرقت از منزل به دادخواهی یک زن به این یگان ارجاع شد این زن که شاکی بود اظهار داشت، حدود دو ماه منزل خود را به همراه خانواده واقع در خیابان شوش به‌قصد عزیمت به شهرستان، ترک و پس از مراجعت متوجه شدم سارق یا سارقان از طریق تخریب قفل درب وارد ساختمان شده‌اند و مقادیری اموال از قبیل لوازم منزل، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک فقره چک‌ بانکی ، ساعت مچی و… با ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال سرقت کرده‌اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی عنوان کرد: بررسی موضوع در دستور کار عوامل تخصصی تیم مبارزه با سرقت منزل پایگاه قرار گرفت و بدواً کارآگاهان برای انجام تحقیقات محلی و میدانی و همچنین بازدید محل سرقت به محل جرم عزیمت کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان در پالایش اطلاعات به‌دست‌آمده به دست آوردند که سرقت توسط فردی به نام سهراب انجام‌شده است، تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که متهم در مخفیگاه و پاتوقش تردد ندارد.

وی ادامه داد: هم‌زمان با این موضوع برابر اعلام شاکی پرونده، چک مسروقه توسط شخصی به بانک ارائه شده که مشخصات فرد ارائه دهنده چک مسروقه اخذ و با دستور قضائی از وی دعوت شد تا به پایگاه ششم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

سرهنگ کنجوریان توضیح داد: ارائه دهنده چک بیان کرد، دارای کارگاه تولیدی است و چک توسط یکی از کارگران وی بنام سمیرا به او واگذار شده است که متعاقب آن سمیرا اظهار کرد، چک را همسرش نوید که در حاضر در زندان بسر می‌برد به او داده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در استعلام انجام‌شده به دست آمد نوید اخیراً به اتهام مصرف مواد مخدر روانه زندان شده است، اضافه کرد: با هماهنگی مرجع قضایی متهم از زندان تحویل و برای انجام تحقیقات در اختیار قرار گرفت که در تحقیقات محموله بیان داشت چک و گوشی را از شخصی بنام سهراب که دوست وی دریافت کرده است و او نیز به اتهام مصرف مواد مخدر دستگیر و در زندان تحمل حبس است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: سهراب نیز طی هماهنگی از زندان تحویل، در تحقیقات تکمیلی به سرقت از منزل شاکی معترف شد و بیان داشت کارگر همسر شاکی است که به دلیل اطلاع از نبود شاکی و خانواده وی طی چند مرحله و به‌تدریج اقدام به سرقت و خروج اموال از منزل شاکی کرده و سرقت را به‌تنهایی انجام و اموال را پس از سرقت به افراد رهگذر در میدان شوش فروخته است و قادر به معرفی مال‌خر نیست.

وی اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، پرونده به همراه متهمان به دادسرا ارسال و هر دو متهم با قرارهای تأمین مناسب روانه زندان شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا چک بانکی اخبار حوادث سرقت همسر اموال مسروقه پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس بازیگر سینما و تلویزیون قتل فیلم مرگ خودکشی ایران ماه تهران بورس رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت از انباری خانه‌ای در شرق تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد یک مرد جوان در ساعات پایانی شب به پارکینگ خانه مراجعه و پس از شکستن درب انباری اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده و پس انجام اعمال مجرمانه با موتورسیکلت خود متواری شده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند وی به خانه‌های زیادی در شرق تهران دستبرد زده است.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده کارآگاهان با روش‌های علمی و بررسی‌های موشکافانه مخفیگاه متهم را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۴۰ فقره سرقت انباری از خانه‌های شهروندان به ارزش یک میلیارد ریال در نقاط مختلف شرق تهران اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه مقادیری اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • ردپای مرد طلبکار در آدم‌ربایی میلیاردی
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • بازگشت پدر به خانه