Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:46:56 GMT

فیلمبرداری «خط» به پایان رسید/ قصه یک پدر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۶۶۵۶

فیلمبرداری «خط» به پایان رسید/ قصه یک پدر

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمبرداری فیلم کوتاه «خط» به تهیه کنندگی محمدطاها توکلی و کارگردانی مهدی بهزادپور در شرق تهران به پایان رسید و وارد مرحله تدوین شد. این فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه‌ای در اولین روزهای سال جدید وارد مرحله تولید شد و فیلمبرداری آن روز ١٢ فروردین به پایان رسید.

«خط» درباره پدر خانواده‌ای است که در شرایط معمولی به سختی روزگار می‌گذراند اما موفق می‌شود برای خودش یک موتور سیکلت بخرد تا درآمدی داشته باشد که .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. .

سایر عوامل این اثر عبارتند از نویسنده و کارگردان: مهدی بهزادپور، تهیه و تولید: محمد طاها توکلی، تصویربردار و تدوین: مهدی بهزادپور، صدابردار: حسین شهابی، دستیار کارگردان: محمد علی سهامی، دستیار دوم کارگردان: نیلوفر نیکو، برنامه ریز: پدرام بارانی، منشی صحنه: فاطیما داداش آذر، دستیار تصویربردار: امیر آزاده، گریم: کبری جوزی، طراح لباس: آلاله محمدی، طراح صحنه: طناز بی ده، مجری طرح: شهرام اسدزاده، بازیگران: بابک نوری، گلناز دروگر، مهرزاد احمد نیا، حنا، محمد طاها توکلی، کبری جوزی، امیر آزاده، امیر رضا امیری و احمد یاوری شاد.

کد خبر 5181510 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: تعطیلی سینماها ویروس کرونا فیلم سینمایی تئاتر ایران آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی نوروز ۱۴۰۰ ویروس کرونا فیلم بازی در نوروز 1400 فیلم کوتاه رادیو نمایش شبکه نسیم برنامه تلویزیونی کارگردان تئاتر شهید سید مرتضی آوینی مرکز تئاتر مولوی رادیو جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی

به گزارش خبرنگار مهر، در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر برکناری و تودیع محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی از سمت خود منتشر شده بود که در نهایت مهدی سموعی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب توییتی به این شایعات پایان داد و تودیع یا تغییر محمد خزاعی را رد کرد.

مهدی سموعی با انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام.

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

کد خبر 6090561

دیگر خبرها

  • پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • ملوان نداجا، قهرمان لیگ کانوپولو شد
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم