Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:23:13 GMT

جریمه ۵۸ میلیارد ریالی متخلفان طرح نوروزی در همدان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۶۶۷۰

ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از ورود ۲۶۹ فقره پرونده از آغاز طرح به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: از ۱۶ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱۰۸ واحد صنفی توسط ۱۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی شدند.

 داریوش جودکی اظهار کرد: براساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان طرح ویژه نوروزی از ۱۶ اسفند شروع شده و تا ۱۵ فروردین با همکاری سازمان صمت، اتاق اصناف، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ادامه داشت.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های گشت‌های مشترک با تمام توان در سطح استان تلاش کردند تا آرامش بازار حفظ و دست سودجویان کوتاه شود و در همین راستا تا پایان طرح ۱۱۰۸ واحد صنفی توسط ۱۳۶ اکیپ گشت مشترک بازرسی و ۲۶۹ متخلف به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: حجم بالایی از این بازرسی‌ها مربوط به بازار مرغ بود که با رصد شبانه روزی کشتارگاه‌ها، در مجموع بیش از ۵۸ میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفان صادر شد.

به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، وی از کسبه همدان که با رعایت قانون و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان در حفظ آرامش بازار سهیم بودند، قدردانی کرد و گفت: مردم می‌توانند از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir گزارشات خود را به مسئولان اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تعزيرات حكومتي واحد صنفی تخلف تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی محمدی گفت: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام اظهار کرد: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

محمدی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام افزود: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران در حین عبور دو دستگاه کامیونت باری، این کالاها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093724

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز