Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@16:13:26 GMT

دستگیری سارقان حرفه ای با 19 فقره سرقت در "بناب"

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۶۸۰۹

دستگیری سارقان حرفه ای با 19 فقره سرقت در 'بناب'

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب،  "سهراب شفقی" امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو و موتورسکلت و خانه باغ و احشام در سطح شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و گشت زنی های محسوس و نامحسوس و هدفمند، موفق شدند در این خصوص 6 نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، چاره ای جز بیان حقیقت را نداشتند و به 6 فقره سرقت اماکن خصوصی و  دو فقره سرقت لوازم داخل خودرو ، یک فقره سرقت موتورسیکلت ، 8 فقره سرقت از خانه باغ ها و دو فقره سرقت احشام اقرار کردند. 

شفقی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد بیان داشت : متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پپام/60001
 

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت دستگیری آگاهی سارقان فرمانده انتظامی شهرستان بناب تبریز فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور