Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@03:41:08 GMT

خطوط اتوبوس های تندرو در منطقه 14 بهسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۷۱۱۷

خطوط اتوبوس های تندرو در منطقه 14 بهسازی شد

خبرگزاری آریا - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 14 از بهسازی مسیر و ایستگاه های خطوط سامانه های تندروی این منطقه به منظور ارتقاء کیفی خدمات رسانی به شهروندان و ایمن سازی زیر ساخت های شهری خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14؛ مهدی فولادی با بیان این خبر گفت: با اجرای طرح استقبال از بهار 1400؛ مسیر و ایستگاه های خطوط اتوبوس های تندرو در بزرگراه بسیج با 8 ایستگاه، خیابان خاوران با 6 ایستگاه و بزرگراه امام علی(ع) با 10 ایستگاه ایمن سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فولادی با اشاره به اینکه خطوط 3، 2 و 9 سامانه های اتوبوس تندروی شهر تهران از منطقه 14 عبور می کنند، افزود: در این بازه زمانی 14 هزار مترطول خط کشی، 70 مترطول نصب و ترمیم نرده های ایستگاهی، ترمیم 90 عدد تجهیزات ترافیکی، 11 مورد تامین وضعیت روشنایی ایستگاهی در مسیر سامانه های تندروی واقع در منطقه انجام شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 14 به بررسی وضعیت ایمن سازی دسترسی عابر به ایستگاه ها اشاره کرد و کنترل وضعیت آسفالت، کنترل دستگاه های کارتخوان، ترمیم و بهسازی پوشش سقف، جداره، بهسازی کف و شیشه های آسیب دیده ایستگاه ها را از دیگر اقدامات ویژه طرح استقبال از بهار برای مرمت و ایمن سازی ایستگا های سامانه های اتوبوس های تندرو برشمرد.
طرح استقبال از بهار از اول اسفند 99 تا 15 فروردین 1400 در منطقه 14 شهر تهران به اجرا درآمده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایمن سازی منطقه 14

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • اتصال خط انتقال مخزن و ایستگاه پمپاژ مجتمع ارسی خوی
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس