Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:30:27 GMT

رکورد ایساکو در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۷۱۷۸

رکورد ایساکو در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش

براساس نتایج نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو، در بهمن ماه سال ۹۹ با کسب امتیاز ۷۸۴، رکورد شاخص رضایت مشتریان را در خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی پشت سر گذاشت. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مونسان مدیر عامل شرکت ایساکو گفت: این شرکت در بهمن ماه 99 با کسب امتیاز 784 در شاخص رضایت مشتریان، در میان خودروسازان داخلی دارای بیش از 10 نمایندگی، رکوردی تاریخی را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایساکو با برنامه‌ریزی صحیح توانست از ابتدا تا انتهای سال 99، در مسیری صعودی، امتیاز خود در این زمینه را به صورت ماهیانه افزایش دهد و علاوه بر شکستن رکورد در پاییز 99، در بهمن ماه نیز با چهارده امتیاز رشد نسبت به مدت مشابه در سال 98، صدرنشین حوزه رضایت مشتری تمامی خودروسازان کشور شود.

مدیر عامل شرکت ایساکو ادامه داد: در سالی که گذشت، صنعت خودرو همچون سایر بخش‌های کشور به دلیل مقابله با مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کووید 19، با دشواری‌های بسیار روبرو بود، اما از آن‌جا که هدف اصلی ایساکو، ارایه بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان است، تلاش‌ دو چندانی در این مسیر صورت گرفت و موانع، به فرصت‌های رشد بدل شد و با انجام اقدامات اصلاحی و قرار گرفتن در مدار توسعه پایدار، این موفقیت برای خودروساز بزرگ کشور به دست آمد.

 انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خودرو خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاملا رکورد فروش را جابجا کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پتروشیمیایی که شامل ۱۷ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. عملکرد نماد‌های این گروه چگونه بود؟ بیشترین و کمترین میزان فروش در فروردین ماه؟ نماد شپاس با فروش 1065.9 میلیارد تومان بیشترین میزان و شرنگی با میزان فروش 0.3 میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در فروردین ماه به خود اختصاص دادند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iz5

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست