Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-05-05@03:37:07 GMT

۳۷۰۰ خودرو در گیلان رایگان گازسوز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۷۱۹۸

۳۷۰۰ خودرو در گیلان رایگان گازسوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از گازسوز شدن رایگان ۳ هزار و ۷۰۰ خودرو از زمان اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، کوروش بالادست با اشاره به اجرای این طرح اظهار کرد: از زمان اجرای طرح ۳ هزار و ۷۰۰ خودرو در گیلان گازسوز شده و این رقم حاکی از رشد ۱۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ درصدی نسبت به ماه گذشته و ۱.۲ درصدی نسبت به هفته گذشته است.

وی با اعلام اینکه بیشتر خودروهای عمومی استان گازسوز شده و بقیه نیز در حال انجام است، افزود: ۵۵۵ خودرو نیز تأیید شده‌اند و در صف انتظار برای اجرای این طرح هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از مالکان خودروهایی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند و متقاضی هستند، خواست هرچه سریع‌تر مشخصات خود را ثبت و فرآیند ثبت‌نام خود در سامانه GCR.NIOPDC.IR  را تکمیل کنند.

بالادست با تشکر از همراهی سازمان‌هایی که برای اطلاع‌رسانی به‌موقع اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی با این شرکت همکاری داشتند، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی در سطح استان به‌ویژه در میدان‌های اصلی، مکان‌های پرتردد خودروها و جایگاه‌های عرضه سوخت انجام شده است و همچنان ادامه دارد.

منبع: شانا

کلیدواژه: پخش منطقه گیلان گازسوز کردن خودروها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رییس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم امروز با شرکت ۱۵۶ شرکت کننده گیلانی همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد که ۹۸ نفر از شرکت کنندگان زن و ۵۸ نفر مرد بودند.

حجت الاسلام محمد پورشعبانعلی افزود: سوالات این آزمون در سطح ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز برگزار شد.

وی با بیان اینکه نتیجه این آزمون نیمه دوم تیرماه اعلام خواهد شد، افزود: به افرادی که امتیاز قبولی را در این آزمون کسب کنند، بر اساس رتبه بندی و حفظ جز‌ها، مدرک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری اعطا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان در روز ملی موزه‌ها
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه