Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:39:32 GMT

همسران شهدا به عهد خود وفا کرده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۷۶۴۷

همسران شهدا به عهد خود وفا کرده‌اند

ایسنا/فارس نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همسران شهدا به عهد و پیمان خود با همسران شهیدشان وفادار ماندند و در مسیر تحقق آرمان‌های آن‌ها ایستادگی کردند.

حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری در دیدار با جمعی از همسران شهدا و جانبازان شهرستان شیراز گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان مردانه ایستادگی کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بیفتد و در این راه از جان عزیز خویش گذشتند و همسران معظم آن‌ها نیز همچون شهیدان ایثار بزرگی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران‌فارس، او با بیان اینکه رشد و تعالی جامعه اسلامی یکی از اهداف اصلی شهدا بود، افزود: همسران معظم شهدا نیز به عهد و پیمان خود با شهیدان وفادار ماندند و با تربیت فرزندانی موفق، در زمینه رشد و تعالی فرزندان شهدا و جامعه اسلامی تلاش‌های فراوانی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همسران شهدا آزاده و جوانمرد هستند چون کسی که در عهد خود به همسر شهیدش وفادار مانده و یک عمر دغدغه تربیت فرزند شهید را داشته باشد جوانمرد و رادمرد محسوب می‌شود.

شکری همچنین در حاشیه سفر به استان فارس باخانواده شهید علی حبیبی، احمدرضا مداح آزاده و جانباز ۳۰ درصد و محمد خادمی جانباز ۲۵ درصد دیدار و ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: ایشان برای همه شما بزرگواران آرزوی خیر، سعادت و برکت داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین بیان کرد: ایثارگران مایه افتخار و مباهات انقلاب و نظام مقدس اسلامی هستند، چرا که آنها قهرمانان واقعی جامعه هستند.

شکری گفت: همسران معظم شهدا در راه خدا به عهد و پیمان خود با شهیدان وفادار ماندند و فرزندانی تربیت کردند که از لحاظ موقعیت علمی و جایگاه اجتماعی موجب افتخار هستند.

این مقام مسئول در بنیاد شهید، گفت: جانبازان و آزادگان مردان بزرگی بودند که در راه خدا مجاهدت نموده و در این راه از سلامتی خود گذشتند.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، در مراسم افتتاح ساختمان اداری بنیاد منطقه ۲ شهرستان شیراز نیز گفت: هر کار خیری که شما انجام بدهید آن را خدا انجام داده است و شما بنده و وسیله خدا برای اجرای آن کار هستید و در اصل اراده و خواست خدا منجر به انجام آن شده است.

شکری گفت: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران افتخار بزرگی است، پس سعی کنید در تمام لحظاتی که به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خدمت می‌کنید با وضو باشید و خداوند را در نظر بگیرید تا پروردگار نیز شما را یاری کند و بدانید که اعمال نیکی که برای رضای خدا انجام می دهید در کارنامه اعمال تان ثبت می‌شود و خداوند متعال پاداش آن را خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران شکری شهرستان شیراز بنیاد شهید و امور ایثارگران نماینده ولی فقیه همسران شهدا معظم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده «سقط جنین» چیست؟

 به گزارش تابناک، دکتر انسیه خزعلی در همایش هم اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها که در مشهد مقدس برگزار شد بیان کرد: امیدواریم بنیاد آبشار عاطفه‌ها در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ وی ادامه داد: مسئله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادیست که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت کند.

دیگر خبرها

  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • تقویم نجومی امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳