Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@06:34:54 GMT

۲ کشته و یک مصدوم در تصادف بزرگراه آزادگان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۷۷۶۷

۲ کشته و یک مصدوم در تصادف بزرگراه آزادگان

به گزارش تابناک، جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۰۶ ظهر روز جاری یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، بعد از بلوار خلیج به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: در محل مشاهده شد یک دستگاه خودرو سوزوکی، با سه سرنشین هنگام حرکت به دلایل نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیونت ایسوزو که حامل بار هم بوده، برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اثر این حادثه خودرو سوزوکی آسیب می بیند و تقریبا بخش زیادی از سقف خودرو کنده و قسمت جلو و اتاق خودرو نیز متلاشی می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه یک آقا و دو خانم سرنشین سوزوکی بودند، خاطرنشان کرد: راننده آقا در خودرو ویران شده،‌ پشت فرمان محبوس شده بود و افراد عبوری پیش از رسیدن آتش نشانان دو خانم سرنشین را از خودرو خارج کرده بودند.

ملکی ادامه داد:‌ آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل، راننده را که مردی حدودا ۶۰ ساله بود از خودرو خارج کردند که مشخص شد وی جان خود را از دست داده است. از دو خانمی که از داخل خودرو خارج کردند نیز یک زن حدودا ۳۰ ساله جان خود را به دلیل شدت جراحات وارده از دست داده بود. سرنشین دیگر که خانمی تقریبا ۵۰ ساله بود دچار مصدومیت شده اما زنده بود.

وی گفت: بر اثر این حادثه ترافیک سنگینی ایجاد شده بود، که با انتقال خودرو ها به محلی امن،‌ محدوده وقوع حادثه برای بررسی علت به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد. در نهایت دو نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مصدوم شد. این عملیات در ساعت ۱۲:۵۷ به پایان رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان حمید صفت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت جلال ملکی تصادف آزادگان اعمال ماه شعبان حمید صفت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند