Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که پس از شکست ۲ بر صفر تیمش برابر نساجی مازندران، در رختکن از بازیکنان این تیم خداحافظی کرده بود، در چرخشی عجیب و غیر منتظره خداحافظی از بازیکنان را تایید کرد، اما در اظهار نظری قابل تامل عنوان کرد که صحبت‌ها در خصوص کناره گیری او از هدایت نفت مسجد سلیمان گمانه زنی بی اساس رسانه‌ها بوده است و به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال یزدی هرگز در خصوص دلیل و معنای خداحافظی خود از بازیکنان توضیحی ارائه نکرد و با بیان این جمله که "اگر قرار بود بروم اصلا نمی‌آمدم" به جدایی اش از نفت مسجد سلیمان واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید

یزدی: اگر قرار بود از نفت مسجد سلیمان بروم اصلا به این باشگاه نمی‌آمدم

این در حالی است که یزدی پس از بازی با نساجی راهی اهواز شد و حتی در تمرین روز گذشته نفت مسجد سلیمان هم حضور پیدا نکرد تا شایعه قطع همکاری او با این تیم قوت بگیرد.

سرمربی بومی نفت مسجد سلیمان دلیل سفرش به اهواز را ناراحتی از بازیکنان تیمش و در ادامه دیدار با حیدری، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان عنوان کرد و در اظهار نظر عجیب دیگری دلیل لغو این نشست را باخت به نساجی مازندران دانست. این درحالی است که باخت به نساجی یک روز پیش از موعد جلسه سرمربی نفت مسجد سلیمان با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان رقم خورده بود و مشخص نیست که چگونه برگزاری این نشست پس از باخت پا بر جا بوده، اما به فاصله چند ساعت بعد قرار‌های گذشته لغو شده و سرمربی نفت مسجد سلیمان پس از غیبت در یک جلسه تمرینی تیم، بی نتیجه به مسجد سلیمان بازگشته است.

یزدی در ابتدای مصاحبه‌ای رادیویی با لحنی کنایه آمیز شکرگزاری کرد که پس از حواشی به وجود آمده، با او تماس گرفته شد، اما در همان مصاحبه اعلام کرد که پس از بازی با نساجی به درخواست رسانه‌های متعددی برای مصاحبه پاسخ منفی داده و تمایلی برای صحبت نداشته است.

اظهارات متناقض یزدی پس از بازی پرحاشیه با نساجی مازندران در حالی است که نفت مسجد سلیمان از لحاظ نتیجه گیری شرایط مطلوبی ندارد و در صورت ادامه روند فعلی، این تیم بار دیگر در منطقه سقوط قرار می‌گیرد.

در این شرایط سرمربی نفت مسجد سلیمان ایراد کار را رویه باشگاه می‌داند و معتقد است که برخی مسائل باید دستخوش تغییر شود و در نهایت باید دید در صورت ادامه حضور یزدی روی نیمکت سرمربیگری نفت مسجد سلیمان، در پایان لیگ بیستم چه جایگاهی عاید این تیم می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال سرمربی نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران که از زمان حضور ساکت الهامی در راس کادرفنی بسیار به صعود امیدوار شده است، این روزها برای مسابقه حساس با ذوب‌آهن در اصفهان آماده می‌شود.

نماینده مازندران در لیگ برتر هفته گذشته مقابل تراکتور تبریز بردی ارزشمند و شیرین را کسب کرد تا با اضافه شدن سه امتیاز به اندوخته امتیازی قبلی خود به بقا در لیگ برتر بسیار امیدوار شود.

ساکت الهامی حالا برای انجام بازی هفته بیست و پنجم تیمش را به اصفهان خواهد برد؛ نساجی روز چهارشنبه در فولادشهر میهمان ذوب‌آهنی است که هفته پیش بعد از مدت‌ها در فولادشهر طعم پیروزی را چشید و آلومینیوم اراک را شکست داد.

جدا از اینکه نساجی برای کسب امتیاز از مسابقه با ذوب‌آهن به اصفهان می‌رود و نیاز مبرمی به این مساله دارد تا بازهم به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شود، ساکت الهامی با خاطره‌ای خوب به اصفهان سفر می‌کند.

الهامی در نیم فصل اول در زمانی که هدایت مس رفسنجان را برعهده داشت، همراه با این تیم در مصاف با ذوب‌آهن در اصفهان دو بر یک برنده شد و سه امتیاز مهم را در هفته ششم برای نارنجی‌پوشان کسب کرد. او حالا در مصاف با شاگردان محمد ربیعی بار دیگر امیدوار به تکرار خاطره خوب گذشته خواهد بود.

سرمربی باتجربه نساجی این روزها در تمرینات تیمش هم روحیه خوبی دارد و سعی می‌کند شاگردانش را به بهترین شکل برای دومین تقابل فصل خود با ذوب‌آهن در فولادشهر آماده کند.

دیگر خبرها

  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش + تصاویر
  • تصاویری از حال و هوای منزل سیدحسین خمینی بعد از فوت مادرش
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏