Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در اسفند۹۹، حدود ۹۲میلیارد تومان به ارزش بازاری خود افزود. با این رشد، ارزش بازاری شستا در پایان سال ۹۹ به ارتفاع ۲۷هزار و ۹۶۵میلیارد تومان رسید.

صنعت محصولات شیمیایی که ۳۴.۷درصد پرتفوی شستا را به خود اختصاص داده است، رشد چهار هزار و ۵۰۰میلیارد تومانی در اسفند ماه را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ارزش بازاری شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) که ۷۱.۶درصد سهامش متعلق به شستا است، رشد چهار هزار و ۵۵۰میلیارد تومانی را ثبت کرد.

گروه شرکت‌های سرمایه‌گذاری‌ رشدی ۹۰۶میلیارد تومانی در اسفند ماه را شاهد بود و ارزش بازاری سهام متعلق به شستا از این گروه به ۲۷هزار و ۷۳۰میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار نمادهای گروه سیمان، آهک و گچ، متعلق به شستا با ۶۷۴میلیارد تومان افزایش به قله ۱۴هزار و ۸۰۰میلیارد تومان رسید. همچنین شستا در اسفند 99، ۲۵۳میلیارد تومان سهام شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین (سیتا) را خریداری کرد.

ارزش بازاری گروه استخراج کانه‌های فلزی نیز در اسفند ماه رشد داشت. ارزش سهام‌های این گروه که متعلق به شستا است با ۹۲۳میلیارد تومان افزایش به هشت هزار و ۱۲۴میلیارد تومان رسید.

نماد‌های گروه مواد و محصولات دارویی در اسفند ماه ۲۳۵میلیارد تومان افت ارزش را شاهد بودند. به این ترتیب ارزش بازاری این گروه به ۶هزار و ۹۴۷میلیارد تومان رسید. 

لازم به ذکر است شستا در اسفند ماه ۸۳۶میلیارد تومان اوراق مشارکت خریداری و هزار و ۱۰۰میلیارد تومان اوراق واگذار کرد. به این ترتیب مجموع اوراق مشارکت و سپرده‌های بانکی متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با کاهش ۲۶۳میلیارد تومانی نسبت به ماه گذشته به هزار و ۲۰۰میلیارد تومان رسید.

پربیننده ترین مابقی سود سهام عدالت هفته آینده واریز می‌شود ارزش سهام عدالت من (۱۵فروردین ماه) گزارش بورس چهاردهم فروردین ۱۴۰۰ سودهای کلان بورسی به چه قیمت؟/تضاد منافع در بورس تهران قربانی می‌گیرد اگر سهام اپال دارید، بخوانید (۱۵فروردین)/ خرید ۶۵درصدی حقوقی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شستا برجام شرکت سرمایه گذاری متعلق به شستا اسفند ماه ارزش بازاری تومان رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • چه رسم زیبایی داشتند بازاری‌های قدیمی! (فیلم)
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه