Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه باید افعال، رفتار و گفتار ما طوری باشد که مشمول دعای امام عصر (عج)، قرار گیریم و ایشان به صورت ویژه از ما راضی باشند، گفت: روحانیون و طلاب در تحقق شعار« تولید، پشتیبانی ها و منع زدایی ها» نقش آفرین باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام،  در جمع روحانیون فعال در سازمان جهاد کشاورزی استان با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه، اظهار کرد: نکته حائز اهمیتی که در امر سربازی امام زمان (عج)، برای ما جامعه طلاب و روحانیون ورای نگاه ها و تفکرات افراد مخالف وجود دارد، تلاش برای کسب رضایت قلبی آن حضرت و دعای خیر ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» تصریح کرد: معیار رضایت امام زمان (عج)، داشتن تقوا و انجام صحیح تکالیف الهی و شرعی است، چنانکه حضرت علی(ع) می فرمایند که اگر کسی کاری را برای رضای خدا انجام دهد و انجام این کار موجب شود مردم ناراحت شوند و از ایشان نزد دیگران بدگویی کنند، تخریب کننده به تعریف کننده تبدیل خواهد شد.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه باید افعال، رفتار و گفتار ما طوری باشد که مشمول دعای امام عصر (عج)، قرار گیریم و ایشان به صورت ویژه از ما راضی باشند، افزود: وظایف و تکالیف روحانیون و طلاب در جامعه و بین اقشار مختلف مردم به چارچوب کار اداری محدود نمی شود، بلکه حضور در نقش یک طلبه فراتر از انجام کار سازمانی خواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: نقش آفرینی و ارتباط سربازی امام زمان (عج)، زمانی می تواند مستحکم باشد و به آن افتخار کنیم که انتظارات امام عصر (عج) را برآورده سازیم.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی نیازمند حرکات جهادی و تلاش برای تاثیرگذاری بر دیگر افراد جامعه هستیم، گفت: در این مقطع زمانی که مشکلات اقتصادی و سختی معیشت در جامعه بیش از پیش نمود یافته، وضع معیشت و سطح درآمد روحانیت توسط مردم رصد می شود و در این میان ساده زیستی و تبلیغ عملی می تواند راه گشا باشد.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه در مقابل تمام نارسای ها و نارضایتی هایی که دولت به وجود می آورد، برخی طلاب را مقصر دانسته و انتظار پاسخگویی از جامعه روحانیت را دارند، ابراز کرد: داشتن صبر و سعه صدر در برابر این قضایا در راه سربازی امام زمان (عج)، ارزشمند است، حتی اگر در این مسیر انسان مورد تحقیر قرار گیرد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار  تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید با شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» توسط مقام معظم رهبری، جامعه روحانیت ادارات به واسطه رصد و زیر نظر داشتن عملکرد مدیران و اشراف به کاستی های موجود در تحقق شعار سال تولید نقش آفرین باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: چنانچه در یک مقطع زمانی ۴ ساله این شعار اجرایی شود، با توجه به ظرفیت های موجود و نیروی انسانی متخصص بسیاری از مشکلات اقتصادی مرتفع خواهد شد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: شعار سال طلاب و روحانیون آموزه های دینی امام جمعه ایلام حجت الاسلام کریمی تبار امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است