Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان، مربی و مدیرعامل باشگاه والنسیا در حمایت از بازیکن سیاه پوست خود، امروز با پیراهن دیاخابی در تمرین حاضر شدند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، کادر فنی و بازیکنان باشگاه والنسیا امروز با پوشیدن پیراهن مختار دیاخابی حمایت خود از این بازیکن را نشان دادند. تمام بازیکنان به همراه خاوی گارسیا مربی تیم و اعضای کادر فنی او به همراه آنیل مورتی، مدیرعامل باشگاه در یک حرکت نمادین با قرار گرفتن در کنار بازیکن خود که روز گذشته مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفته بود، خواهان پایان دادن به نژادپرستی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاخابی که دیروز به خاطر شدت ناراحتی نتوانسته بود به حضور در مسابقه ادامه دهد، از اعضای باشگاه و هم تیمی هایش به خاطر این حرکت تشکر کرد.

بعد از مسابقه نیز هم تیمی های دیاخابی در محکومیت توهین نژاد پرستانه به این بازیکن و حمایت از او پیام هایی در صفحات مجازی منتشر کرده بودند که در ادامه تعدادی از آنها را می خوانید:

خوزه گایا نژادپرستی در جامعه ما قابل تحمل نیست. ارزش های ورزش فوتبال هیچوقت بر پایه نژادپرستی نخواهد بود. ژوائمه دومنش 

نژادپرستی به هیچ اندازه ای در فوتبال قابل تحمل نیست. دیگر بس است. همه ما حامی تو هستیم دیاخابی

گابریل پائولیستا 

به عنوان کاپیتان والنسیا از واکنش بازیکنان تیم در حمایت از دیاخابی و ترک زمین افتخار می کنم. هیچ انسانی لایق این حجم از تحقیر نیست. همه ما دیروز چیزی را از دست دادیم و منظورم نتیجه مسابقه نیست. ما، کادیز و فوتبال به طور کلی دیروز چیزی را از دست داد. نه به نژادپرستی. نه به نژاد پرست.

کارلوس سولر 

دیاخابی همه ما در کنارت هستیم. این اتفاق نباید دیگر تکرار شود. نه در زمین فوتبال و نه در هیچ جای دیگر در زندگی. بیاید همین حالا به نژادپرستی پایان دهیم. دوستت داریم برادر. 

یونس موسی  به طور کامل حامی دیاخابی هستیم. نه به نژادپرستی. نژادپرستی نمی تواند در فوتبال یا جامعه وجود داشته باشد.باید برای داشتن جامعه ای خالی از نژادپرستی بجنگیم. همه ما در کنارت هستیم. تیری کوریا 

هیچ جایی برای نژاد پرستی وجود ندارد. بعد از اتفاقاتی که برای دیاخابی افتاد، بازی بسیار سختی را تجربه کردم. من هم قبلا تجربه مشابهی داشتم و می دانم چه شرایط سختی را تجربه کرده است. امیدوارم همه بدانند که ما در کنارت هستیم برادر.

 دنیل واس

امروز اتفاقی کاملا جدی را تجربه کردیم. هم تیمی و دوستم مورد توهین نژادپرستانه از سوی رقیب قرار گرفت. زمین را ترک کردیم چون بعد از چنین اتفاقی دیگر نمی شد بازی کرد. به ما گفت به زمین برگردیم و بازی کنیم چون به ما گفته شد اگر به زمین برنگردیم امتیاز این بازی و امتیازات احتمالی بیشتر را از دست خواهیم داد. مایه تاسف است که چنین اتفاقاتی هنوز روی می دهد. باید کارهای زیادی انجام دهیم. در کنارت هستیم. 

کریستین ریورو 

کنارت هستیم دیاخابی. چنین اتفاقی را نمی توان تحمل کرد. نمی خواهیم دیگر ببینیم یکی از هم تیمی هایمان با ناراحتی در رختکن نشسته است. نه در فوتبال و نه هیچ جای دیگری نژادپرستی یا رفتار نژادپرستانه جایی ندارد.

اخبار داغ 

لقب های ماندگار فوتبال ایران؛ جناب سرهنگ ستاره سرشناس سینما به تیم ملی تنیس دعوت شد آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رابین گوزنس: از کریستیانو رونالدو پیراهنش را خواستم و او گفت نه! سایه شوم نژادپرستی و واکنش تاسف بار فوتبال اسپانیا به آن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کنارت هستیم هم تیمی همه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی

به گزارش «تابناک»، محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر دولت اصلاحات در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تنظیم کنندگان مراسم حضور روحانیانِ لباس رزم پوشیده برای ⁧حجاب⁩ در ⁧قم⁩ ضربه های سنگینی بر پیکر نحیف شده وکم رمق ⁧روحانیت⁩ وارد می کنند. حتی اگر معاریف و استوانه های حوزه هم در این مراسم شرکت نکرده باشند که نکرده بودند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس