Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@20:39:55 GMT

احتمال بازگشت کمال کامیابی نیا به خط دفاعی مقابل نساجی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۸۶۲۶

با توجه به وضعیت سیدجلال حسینی، احتمال می رود کمال کامیابی نیا باز هم به عنوان یکی از دو مدافع میانی پرسپولیس مقابل نساجی راهی میدان شود

کمال کامیابی نیا که در خط دفاعی پرسپولیس به عنوان جانشین محمدحسین کنعانی زادگان حضور موفقی داشت، به احتمال زیاد مقابل نساجی هم در خط دفاعی به میدان خواهد رفت.

به گزارش طرفداری، سیدجلال حسینی اگرچه در جلسه ریکاوری روز گذشته و تمرین سبک امروز سرخ‌پوشان حضور داشت اما با توجه به کشیدگی عضله همسترینگ همچنان احساس درد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 درهمین راستا کادر پزشکی پرسپولیس در تلاش است سیدجلال را مهیای بازی با نساجی کند.

به هر روی اگر گل محمدی تصمیم بگیرد به سیدجلال حسینی استراحت دهد تا کاپیتان خود را در بهترین شرایط بدنی و به دور از خستگی و مصدومیت راهی لیگ قهرمانان آسیا کند، این احتمال می رود که کمال کامیابی نیا با توجه به عملکرد موفقی که در چند بازی در دفاع میانی داشت، جانشین سیدجلال شود. در غیر این صورت باز هم شاهد حضور زوج سیدجلال و کنعانی زادگان در مرکز خط دفاعی خواهیم بود.

گفتنی است فرشاد فرجی به دلیل مشکوک بودن به کرونا و قرنطینه تا پایان هفته احتمالا مقابل نساجی غایب خواهد بود.

اخبار داغ 

لقب های ماندگار فوتبال ایران؛ جناب سرهنگ ستاره سرشناس سینما به تیم ملی تنیس دعوت شد آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رابین گوزنس: از کریستیانو رونالدو پیراهنش را خواستم و او گفت نه! سایه شوم نژادپرستی و واکنش تاسف بار فوتبال اسپانیا به آن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کامیابی نیا مقابل نساجی خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اتوبان شمال شب گذشته در محدوده تونل شماره ۱۲ از ساعت ۱۰ و ۲۲ دقیقه تا ساعت پنج امروز به دلیل ریزش سنگ مسدود بود که پس از پاکسازی، بازگشایی شد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده های کشور به ویژه جاده‌های شمالی،خاطر نشان کرد: ترافیک در همه محورهای مواصلاتی به ویژه مسیر برگشت از استان های شمالی به طرف تهران با پایان یافتن تعطیلات سنگین و پر حجم است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: د محور چالوس بدلیل ترافیک پرحجم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شمال به جنوب یکطرفه شده است.

محبی ادامه داد:درمحور هراز از ساعت ۱۵ امروز تردد وسایل نقلیه از آبعلی به سمت آمل ممنوع شد و از آمل به سمت رودهن یا آبعلی مسیر یکطرفه است تا زمانی که بار ترافیکی تخلیه شود.

وی ادامه داد: در محدوده پاسگاه لاریجان و قبل از شهر مرزن آباد شاهد پس زدگی ترافیک هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک پر حجم و روان است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: به رانندگانی که هنوز مسیر بازگشت را آغاز نکردند توصیه می شود که بازگشت خود را به فردا موکول کنند تا ترافیک کمتری را در جاده ها تجربه کنند.

محبی ادامه داد: اگر رانندگان در این ساعات سفر بازگشت خود را آغاز کنند با تاریکی شب و پیک ترافیک مواجه می شوند و ممکن است ساعت ها پشت ترافیک بمانند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • (عکس) استوری تندوتیز سیدجلال حسینی علیه پیرمرد هتاک اصفهانی
  • فولاد راه نساجی را در پیش گرفت
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)