Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@02:23:49 GMT

شروع مذاکرات یوونتوس با آلگری برای بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۸۶۴۲

شروع مذاکرات یوونتوس با آلگری برای بازگشت

مکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس حالا نزدیک تر از همیشه برای بازگشت است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد. پس از حذف از لیگ قهرمانان به دست پورتو، یک سلسله نتایج بد در سری آ باعث شده تا شانس دهمین قهرمانی متوالی این تیم تقریبا غیرممکن شود چرا که اکنون فاصله با اینتر صدرنشین به فاصله 10 هفته تا پایان 12 امتیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

یوونتوس شنبه شب در دربی تورین با تساوی 2-2 متوقف شد و تا دقیقه 81 نیز از حریف خود عقب بود که کریستیانو رونالدو توانست با گل خود نجات بخش شود. در حال حاضر شانس قهرمانی از دست رفته و یووه حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان را نیز در خطر می بیند.

پس از 28 بازی یووه و ناپولی از لحاظ امتیاز برابر هستند و چهارشنبه شب باید بازی عقب افتاده خود را برگزار کنند که نتیجه اش بسیار حیاتی است.

طبق ادعای روز گذشته توتو اسپورت، شکست یا تساوی یووه منجر به اخراج آندره آ پیرلو خواهد شد.

 

 

 

 

امروز در همین رابطه ایل جورناله گزارش داده که گزینه مورد علاقه یوونتوس برای جانشینی پیرلو مکس آلگری است و او همراه به اندره آ انیلی مالک یووه دربی تورین را کنار هم تماشا کرده اند و در این چند روز مذاکراتی مثبت هم داشته اند.

آلگری دو سال پیش و پس از کسب 5 قهرمانی متوالی از سمتش اخراج شد و در این مدت ترجیح داده هدایت تیمی را قبول نکند ولی اخیرت گفت که تابستان پیش رو به نیمکت مربیگری باز خواهد گشت.

بازگشت آلگری خبر خوبی برای رونالدو نیست چرا که فوق ستاره پرتغالی از سیستم های دفاعی او همواره گلایه داشت و یکی از دلایل برکناری آلگری در تابستان 2019 نیز همین قضیه بود.

آندره آ پیرلو یوونتوس کریستیانو رونالدو ماسیمیلیانو آلگری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آندره آ پیرلو یوونتوس کریستیانو رونالدو ماسیمیلیانو آلگری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس، بار دیگر در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که در گذشته نزدیک بود به آاس رم ملحق شود.

بوفون در مصاحبه با لارپوبلیکا به این موضوع اشاره کرد که چگونه بین او و جالوروسی ارتباطی برقرار شد که در نهایت نتیجه نداد: «در سال 2001 وقتی بازیکن پارما بودم، تقریباً چیزی تا انتقال به رم فاصله نداشتم ولی به خاطر یکسری جزئیات انتقال نهایی نشد. من در نهایت به یوونتوس رفتم. همچنین وقتی جام‌های جهانی 2006 و 2010 تمام شد، می‌توانستم به هر تیمی بروم. در سال 2007 حداقل دو تیم ایتالیایی من را می‌خواستند و در سال 2011 دوباره در راه رم بودم، زیرا در یوونتوس مشکلاتی داشتم. مونتالی به من زنگ زد و از او خوشم آمد. اما سپس کونته مربی یوونتوس از من خواست که بمانم.»

دیگر خبرها

  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس