Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- از روز گذشته تا کنون تعداد مراجعات سرپایی و موارد بستری به علت ابتلا به کرونا در گلستان به طور فزاینده‌ای در حال افزایش بوده به طوریکه تست کرونای حدود نیمی از مراجعه‌کنندگان مثبت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، از اواخر روز گذشته تعداد مراجعه کنندگان سرپایی و موارد بستری به علت ابتلا به کرونا به مراکز درمانی استان افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته 288 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری بودند که این تعداد امروز به 366 نفر افزایش یافت. علاوه براین از 228 مراجعه کننده تست کرونا گرفته شده که تاکنون نتیجه آزمایش 112 نفر از آنان مثبت شده است.

تعداد بیماران بدحال نیز نسبت به روز گذشته افزایش یافته و به 53 نفر رسیده که حال 16 نفر آنان کاملاً و خیم است.

همچنین از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون از 55 هزار و 830 تست انجام شده 21 هزار و 163 نفر کرونا مثبت بوده‌اند.

در این مدت همچنین 22 هزار و 630 بیمار مبتلا به کرونا نیز تحت درمان قرار گرفته و بهبود پیدا کردند.

کاهش شهرهای پرخطر کرونایی خوزستان/وضعیت هنوز پایدار نیست‌چرا خبری از محدودیت‌های کرونایی در کاشان نیست؟میزان پذیرش فوتی‌های کرونا در بهشت زهرا نگران‌کننده است

تا روز گذشته فقط دو شهرستان بندرگز و گرگان در وضعیت نارنجی بودند اما امروز سه شهرستان آزادشهر، مینودشت و کردکوی نیز به این فهرست اضافه شدند.

با توجه به شیوع گسترده کرونا در استان احتمال نارنجی شدن وضعیت دیگر شهرها در روزهای آینده وجود دارد.

تاکنون 10 مورد ابتلا به کرونای انگلیسی در گرگان، بندرترکمن، بندرگز و گنبدکاووس شناسایی شدند اما رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه موارد ابتلا بیش از این تعداد است گفته شاید بیش از 10 برابر این تعداد بیمار مبتلا به کرونای انگلیسی در استان وجود داشته باشد. از این تعداد سه بیمار کودک هستند.

انتهای پیام/582/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مبتلا به کرونا روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟

ایتنا - اینستاگرام اعلام کرد که الگوریتم خود را با هدف کمک به حساب‌های کاربری که دنبال‌کنندگان کمتری دارند، تغییر می‌دهد.
بر اساس اعلام اینستاگرام، محتواسازان کوچک که مخاطبان کمتری دارند با تغییر الگوریتم این رسانه اجتماعی به راحتی محتواهای دست اول خود را به‌دست کاربران می‌رسانند.

شرکت متا با تغییراتی که در الگوریتم پیشنهاد بخش لیز اعمال می‌کند، محتواهای دست اول را بیشتر از گذشته به کاربران پیشنهاد می‌دهد. 

همچنین با این تغییرات، سیستم رتبه‌بندی محتوای اینستاگرام پست‌هایی که فقط محتواهای دیگران را بازنشر می‌کنند، کمتر پیشنهاد می‌دهد.

در گذشته، سیستم رتبه‌بندی محتوای اینستاگرام پست‌های محتواسازانی که دنبال‌کنندگان بیشتری داشتند، و همچنین اکانت‌هایی که محتواهای دیگران را بازنشر می‌کردند را بیشتر از تولیدکنندگان محتواهای دست اول و کوچک به کاربران پیشنهاد می‌کرد.

 

با تغییرات جدید در الگوریتم اینستاگرام، اکانت‌هایی که دنبال‌کنندگان بیشتری دارند دیگر در اولویت قرار نمی‌گیرند.

بر اساس اعلام اینستاگرام، این تغییرات در ماه‌های آینده قابل مشاهده خواهد بود.

اینستاگرام مدتی است که تغییرات مهمی را در نحوه استفاده کاربران از این پلتفرم ایجاد کرده است. شرکت متا تصمیم گرفته است که به توصیه محتوای سیاسی و اجتماعی پایان دهد. این شرکت پیشتر اقدام‌های متعددی را برای محافظت از کاربران کودک انجام داده است.

دیگر خبرها

  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • بازگرداندن ۳۰۰۰ کودک گلستانی بازمانده از تحصیل به مدارس
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ناسا پس از نیم‌قرن نقشه آبی زمین را دوباره ترسیم کرد/ عکس
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟