Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@01:47:19 GMT

مراسم تشییع پیکر پاک شهید انتظامی فارس در شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۹۰۸۱

مراسم تشییع پیکر پاک شهید انتظامی فارس در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در این مراسم شهادت «محمدحسین دهقانی سعدآبادی»، که از اعضای پلیس افتخاری شیراز بود را به مجموعه نیروی انتظامی، خانواده وی و همه کسانی که در راستای عزت، عظمت و امنیت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زحمت می کشند تبریک و تسلیت گفت.

وی افزود: تبریک برای اینکه کسی که در راه انجام وظیفه حفظ امنیت، جان می‌دهد مسلماً خدای متعال او را اکرام می‌کند و روز قیامت همه کسانی که در عافیت بوده‌اند به مقام اینها که ایثارگرانه برای مردم، دینشان و کشورشان زحمت کشیده‌اند غبطه می‌خورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان فارس، ادامه داد: اما تسلیت به خاطر اینکه بالاخره عزیزی را از دست داده‌ایم و جوان برومندی که دوست داشتیم بیشتر در عین حال منشأ خیر و برکت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

آیت الله دژکام تصریح کرد: این شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم و امنیت و آرامش شهروندان جان خود را تقدیم کرد، بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهد بود.

گفتنی است شهید "محمدحسین دهقانی سعدآبادی" از اعضای پلیس افتخاری کلانتری "۱۸ ولیعصر" شیراز بود که روز ۱۲ فروردین ماه سال جاری حین انجام مأموریت، یک سواری دنا با وی به شدت برخورد و پس از انتقال به بیمارستان، روز ۱۵ فروردین به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اعضای پیکر مطهرش به بیماران نیازمند نیز اهدا و به چند نفر زندگی بخشید.

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر این شهید والامقام طی مراسمی باشکوه و معنوی در میان غم و اندوه فراوان مردم ولایتمدار و شهید پرور شیراز در قطعه دارالرحمه به خاک سپرده شد.

کد خبر 5182041

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس شهید مراسم تشییع ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر روز طبیعت گرگان محدودیت های کرونایی اراک ستاد ملی مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه 12 فروردین اردبیل سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیا مرکز کرمانشاه، شهید فرزین بلیان روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در منطقه عمومی بانه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | تشییع پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه در وزارت آموزش و پرورش
  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان در کرمانشاه
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • فیلم/تشییع پیکر شهید مدافع امنیت فرزین بلیان
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود