Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:43:52 GMT

تجارب کشاورزی ایران و هلند به اشتراک گذاشته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۹۳۲۸

تجارب کشاورزی ایران و هلند به اشتراک گذاشته می‌شود

گروه استان‌ها-رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی از برپایی اجلاس مشترک میان مدیران کشاورزی ایران و هلند خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، ناصر صداقت عصر امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی در نامگذاری امسال، بر پشتیبانی و مانع‌زدایی در تولید تاکید داشتند و به نظر می‌رسد برای تحقق این شعار در حوزه کشاورزی، «به روز رسانی صنعت کشاورزی ایران» و «آگاه سازی هدفمند مدیران کشاورزی» باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که طرح مباحث علمی و آموزش‌های تخصصی در دستور کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی قرار دارد، افزود: سال گذشته، تفاهم نامه‌ای میان سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان و شورای بازرگانی هلند و ایران منعقد شد و بر این اساس، تعامل خوبی در بخش ارتقای بخش‌های کشاورزی بین دو نهاد شکل گرفت.

صداقت خاطرنشان کرد: براساس همین تفاهم نامه و برای حداکثر استفاده از دانش فنی کشاورزی کشور هلند، در اجلاس اجرایی مشترک، مدیران ارشد و صاحبان صنعت کشاورزی ایران و جمعی از اساتید کشاورزی کشور هلند، با هدف تهیه و تدوین نظام جامع آموزش کشاورزی کشور، گرد هم می‌آیند تا به طرح مسائل تخصصی در این زمینه بپردازند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی تاکید کرد: ارائه تقویم و برنامه آموزشی جامع و هدفمند و همچنین برگزاری کارگاه آموزش روش‌های نوین مدیریت چابک سازی مدیران در شرایط بحران، از جمله مسائلی است که در این اجلاس مورد نظر قرار دارد.

بخش کشاورزی می‌تواند به موتور محرک "تولید صادرات‌ محور" آذربایجان شرقی تبدیل شوداخبار مستند|کهن‌ترین خاستگاه کشاورزی خاورمیانه شناسایی شد/ اولین تصاویر از مستند «آقا مرتضی» + فیلمهشدار عضو کمیسیون کشاورزی مجلس درباره واردات 8 میلیون تنی گندم به کشور/دولت قیمت تضمینی را افزایش دهد

صداقت افزود: جامعه هدف ما شامل سازمان‌های نظام مهندسی کشاورزی سراسر کشور، مدیران ارشد کشاورزی استان‌ها، مدیران اتحادیه‌ها و نهادهای مرتبط تخصصی و همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای هیات دولت و به ویژه مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی هستند که در این اجلاس، حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این اجلاس، دو کارگاه آموزشی تخصصی با موضوع مدیریت دامداری‌های صنعتی و مدیریت صنعت کشت‌های گلخانه ای پیش‌بینی شده است. همچنین در اختتامیه اجلاس از پیشکسوتان عرصه کشاورزی استان‌ها که توسط خود آنها معرفی خواهد شد، تجلیل به عمل خواهد آمد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی عنوان کرد: با توجه به این که این اجلاس، نخستین اجلاس تخصصی کشاورزی برای مدیران ارشد کشاورزی کشور است و دبیرخانه دائمی تخصصی آن نیز در استان خراسان رضوی شکل گرفته، انتظار می‌رود که رسانه‌های استان نیز همچون گذشته در حمایت از این گونه مسائل مهم استان، پیشگام باشند تا این اجلاس نیز به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشاورزی ایران کشاورزی کشور مدیران ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان با اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه، سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین‌المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هلند ازسرگیری کمک به آنروا را مشروط کرد
  • محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد