Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@19:08:55 GMT

یادواره طلبه جهادگر دانیال سالاری برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۹۳۵۲

یادواره طلبه جهادگر دانیال سالاری برگزار می شود

محمد مهدوی گفت: به همت گروه های جهادی و موسسات خیریه شهرستان عنبرآباد یادواره طلبه شهید جهادگر دانیال سالاری برگزار می‌شود.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به همت گروه های جهادی و موسسات خیریه شهرستان عنبرآباد یادواره طلبه شهید جهادگر دانیال سالاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




مسئول گروه جهادی فدائیان رهبر عنبرآباد افزود: این مراسم سه شنبه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در روستای امیر آباد نظریان از توابع این شهرستان و با حضور خانواده شهید برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: از آنجایی که در شرایط کرونایی بسر می بریم بنابراین برای جلوگیری از انتشار ویروس منحوس کرونا یادواره شهید جهادگر دانیال سالاری در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.


مهدوی تاکید کرد: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی و نیز به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره این طلبه شهید جهادگر برگزار می شود.


مسئول گروه جهادی فدائیان رهبر عنبرآباد ابراز کرد: طلبه جهادگر دانیال سالاری یکی از اعضای گروه جهادی فانوس جنوب بود که همواره در خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین پیش قدم بوده و از هیچ کمکی دریغ نمی کرد.


وی اظهار کرد: علی رغم این که در تعطیلات نوروز اغلب به فکر تفریح و استراحت هستند اما این طلبه جهادگر از این لذت ها گذشت و در اردوی جهادی در منطقه راسک قلعه گنج مشغول خدمت به محرومین شد.


مهدوی اضافه کرد: دانیال سالاری حین خدمت رسانی در سانحه واژگونی تراکتور به درجه رفیع شهادت نائل آمد، زندگی و سیره این شهید سراسر ایثار و فداکاری است و قطعا می تواند یک الگوی برتر برای نسل نوجوان و جوان ما باشد.


مسئول گروه جهادی فدائیان رهبر عنبرآباد در خاتمه ضمن تشکر از گروه های جهادی و موسسات خیریه شهرستان عنبرآباد، عنوان کرد: ما در واقع با برگزاری یادواره این شهید به دنبال معرفی شخصیت و سبک زندگی آن به نسل جدید هستیم تا از این طریق برای آنها الگوسازی کنیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: طلبه جهادگر دانیال سالاری جهادگر دانیال سالاری برگزار می شود شهید جهادگر گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در این مراسم گفت: در استان ۳۴۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال در حال فعالیت هستند که گام‌های مثبتی برای محرومیت زدایی برداشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سرهنگ حسن عجمی افزود: امروز شاهد هستیم سپاه حرکت‌های مطلوبی در کنار دستاورد‌های دفاعی، نظامی وفرهنگی در زمینه‌های خدمت رسانی به مردم همراه با گروه‌های جهادی دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی