Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که کندی دسترسی به توئیتر را تا ۱۵ ماه می‌تمدید خواهد کرد اگرچه تصدیق کرده که این شرکت سرعت حذف محتوای ممنوع را تسریع کرده است. ر روسیه از ماه مارس به دلیل حذف نشدن محتوای  غیرقانونی، سرعت دسترسی به محتوا در توئیتر را کاهش داد و این شبکه اجتماعی را تهدید به فیلتر شدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این کاهش سرعت، دانلود تصاویر و ویدئو‌ها برای برخی کاربران خیلی طولانی شده بود.

سازمان دیده بان اینترنت روسیه (روس کومنادزور)، در بیانیه‌ای روز دوشنبه گفت که توئیتر در تاریخ ۱ آوریل با مقامات روسی مذاکراتی انجام داده و در نتیجه این مذاکرات قرار شد فرصت بیشتر به این شرکت داده شود تا روند تشخیص و حذف محتوای نامناسب را تسریع ببخشد.

بیشتر بخوانید

دادگاه روسیه، توئیتر را ۱۱۷ هزار دلار جریمه کرد توئیتر مذاکرات با روسیه را تأیید کرد

در این بیانیه آمده: "این بحث درباره چگونگی کارکرد هر دو طرف بوده تا اطمینان حاصل شود که رسیدگی به گزارش‌های مربوط به محتوای غیرقانونی با سرعت عمل بیشتری توسط توئیتر صورت می‌گیرد. " سازمان دیده بان اینترنت روسیه گفت که به طور متوسط ​​، توئیتر ظرف ۸۱ ساعت پس از دریافت درخواست، محتوای غیرقانونی را حذف می‌کند. این عدد هنوز خیلی بیشتر از ۲۴ ساعت قانونی است که در این توافق نامه از آن‌ها خواسته بودیم.

مقامات روسی امسال توئیتر و دیگران را به عدم حذف پست‌هایی که به طور غیرقانونی کودکان را به شرکت در تظاهرات ضد کرملین ترغیب می‌کند متهم کردند. روس کومنادزور می‌گوید که می‌خواهد توئیتر محتوای مربوط به مسائل جنسی کودکان، اطلاعات مربوط به سوء مصرف مواد مخدر و درخواست خودکشی خردسالان را حذف کند. توئیتر این ادعا که از این پلتفرم برای ترویج رفتار‌های غیرقانونی استفاده می‌شود را رد کرد و گفت که انتشار هرگونه محتوای جنسی کودکان، خودکشی یا مسائلی از این دست را ممنوع اعلام می‌کند.

گفتنی است، توئیتر اطلاعیه کاهش سرعت این شرکت در روسیه را نگران کننده خواند و اعلام کرد که نگران تاثیر این موضوع بر آزادی بیان در این کشور است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توئیتر ولادیمیر پوتین کشور روسیه تحریم روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود

سرهنگ ابراهیمی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی و نابسامانی در بازار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی، یگان امداد و کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی هشترود و سطح شهر به حرکات راننده یک دستگاه خودرو روا و یک دستگاه وانت مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودروها ۲ هزار و ۹۷ قوطی انواع نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی هشترود از توقیف خودرو‌های مورد نظر و معرفی رانندگان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از مواد غذایی خارجی قاچاق به دلیل عدم احراز فاکتور‌های سلامت برای مصرف کننده آسیب‌زا است از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشابه یا شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • سلطان گولر: رئال تسلیم جواهر ترک
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد