Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه مهمی اعلام‌کرد: عرضه هرگونه مرغ قطعه‌بندی شده ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، برپایه مصوبه‌های قرارگاه ساماندهی بازار مرغ، هرگونه عرضه مرغ قطعه‌بندی شده یا طعم‌دار کردن قطعات مرغ ممنوع بوده و با متخلفان بشدت برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه، بازرسان این سازمان و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها به منظور کنترل فروش مرغ به قیمت مصوب، موضوع را در سراسر کشور به‌طور مستمر و پیوسته پایش کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف پرونده متخلفان را به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند کرد..

برپایه هماهنگی‌های انجام شده با سازمان تعزیرات حکومتی، به این پرونده‌ها در اولویت رسیدگی، با متخلفان برخورد و رای صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبه‌های قرارگاه ساماندهی مرغ، حداکثر قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف‌کننده ‌کیلویی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

این اطلاعیه به منزله ابلاغیه رسمی تلقی شده و اجرای آن برای همه واحدهای مربوطه الزامی است.

در این اطلاعیه با توجه به افزایش تولید و تمهیدات انجام شده به منظور افزایش عرضه مرغ در بازار، از شهروندان درخواست شده در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه تخلف در این زمینه، موضوع را برای رسیدگی سریع از طریق مراجعه حضوری یا انعکاس به شماره تلفن ۱۲۴ در سراسر کشور اعلام کنند تا در سریعترین زمان ممکن مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، دیروز وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه برخی سودجو و متخلف درصنف و واحدهای بسته بندی موجب تلاطم بازار مرغ شدند، گفت: این افراد مرغ را با قیمت تنظیم بازاری تهیه و با نرخ های گزاف به مردم می فروختند که با پیگیری قرارگاه ساماندهی بازار با سودجویان و متخلفان برخورد جدی انجام می‌شود.

همچنین روز گذشته معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با بهبود روند توزیع مرغ در تمام استان‌ها، در یک تا دو روز آینده آرامش بیشتری را در بازار شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه: asriran.com/003GN1

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: متخلفان برخورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله

هفته گذشته دهمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ارز و طلای ایران در تالار معاملات این مرکز برگزار شد و در آن ۷۲۱۸ قطعه سکه معامله و در مجموع طی ۱۰ جلسه حراج تعداد ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه سکه معامله و خریداری شد.

به گزارش طلا، طبق گزارش مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در دهمین جلسه حراج سکه که در تاریخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار شد، از مجموع ۱۳ هزار و ۳۰۲ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۴۶۷۵ قطعه با میانگین قیمت ۱۴ میلیون و ۱۱۶ هزار تومان، از مجموع ۵۳۱۶ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، تعداد ۱۰۱۶ قطعه با میانگین قیمت ۲۳ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان و از مجموع ۱۰ هزار و ۷۶۸ سکه تمام، تعداد ۱۵۲۷ قطعه سکه با میانگین ۴۱ میلیون و ۶۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

در این راستا اصغر بالسینی - سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: طی ۱۰ جلسه حراج سکه در مرکز مبادله ۲۲۷ هزار و ۵۴۴ قطعه ربع سکه عرضه شد که ۸۵ هزار و ۵۸ قطعه ربع سکه، معامله شد. همچنین از میزان ۳۴ هزار و ۹۹۵ قطه نیم سکه عرضه شده، ۱۷ هزار و ۱۴۹ قطعه نیم سکه، و از ۳۹ هزار و ۳۲۹ قطعه تمام سکه عرضه شده، تعداد ۱۵ هزار و ۵۳۵ قطعه تمام سکه، معامله شد.

بالسینی در ادامه با اعلام تعداد کل قطعه سکه عرضه و معامله شده از سوی این مرکز اظهار کرد: در مجموعه طی ۱۰ جلسه حراج فوق الذکر تعداد ۳۱۰ هزار و ۸۶۸ قطعه سکه عرضه و تعداد ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه سکه ربع، نیم و تمام سکه معامله و خریداری شده است.

گفتنی است؛ طبق گفته سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران جلسات حراج سکه ادامه دارد و پس از تایید از سوی بانک مرکزی، زمان آن توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • فروش بیش از ۱۱۷ هزار سکه در مرکز مبادله
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • مجازات متخلفان کنکور چیست؟
  • ۲ روز دیگر تا کنکور ۱۴۰۳/ متخلفان کنکور چگونه مجازات می شوند؟