Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@23:49:23 GMT

توکلی: فکر نمیکنم CFT در مجمع تشخیص تصویب شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۸۹۸۵۰

احمد توکلی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر که لوایح CFT و پالرمو از مجموعه لوایح FATF در جلسه چهارشنبه پیش روی مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی خواهد شد، اظهار کرد: من فکر نمیکنم این موضوع در صحن مجمع بتواند دو سوم رای را به دست آورد و تصویب شود.

به گزارش ایسنا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: این سوال جدی مطرح است که آیا فشاری که تحت عنوان FATF بر اقتصاد کشور تحمیل شده است برطرف می شود یا خیر؟ به نظر می رسد خیلی تاثیری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتباه است که اگر بپذیریم که با تصویب FATF معجزه ای رخ می دهد. این موضوع هم مثل برجام است.

این فعال سیاسی گفت: باید دید درست و غلط کدام است. بی خودی از فوایدی که به دست نمی آید، نگوییم. وضع از این بدتر نمی شود؛ مگر کاری مانده که علیه ما نکرده باشند؟ چه کار می خواستند بکنند که نکردند؟ وقتی اجازه نمی دهند برای بیمارانمان دارو بیاوریم، می خواهند حرفشان را بپذیریم؟ وقیح تر از این نمی شود. این کشتار نیست؟ اگر امروز تسلیم شویم بعدش چه کنیم؟

به گزارش تابناک، گفتنی است دولت هنوز پاسخ کتبی به ۲۰ سوال تخصصی که اعضای مجمع تشخیص درخصوص لوایح پالرمو و CFT مطرح کرده اند را ارائه نداده است و به نطر می رسد فضاسازی رسانه ای برای فشار بر مجمع تشخیص برای تصویب تعجیلی این لوایح، با انگیزه های سیاسی و انتخاباتی صورت می گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان حمید صفت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت احمد توکلی مجمع تشخیص مصلحت نظام لوایح FATF اعمال ماه شعبان حمید صفت تولید پشتیبانی ها مانع زدایی ها سند همکاری 25 ساله ایران و چین کارت اعتباری سهام عدالت مجمع تشخیص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۸۹۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی‌مردان مردانی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز حدود ۲۵ سال است فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۹۵ این فعالیت به‌صورت رسمی شکل گرفت.

وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز یک سازمان مردم نهاد است که وظیفه آن جذب و ترویج فرهنگ خیر در راستای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی‌ست‌.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: هر ساله جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی، شهرستانی و مدرسه‌ای برگزار می‌شود که امسال در ۱۹ اردیبهشت شاهد بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خواهیم بود.

مردانی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز متعهد شدند که ۶۴ میلیارد تومان در راستای توسعه و بهسازی مدارس هزینه کنند که بالای ۵۰ میلیارد آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: نحو مشارکت خیرین برعهده خود آن‌هاست ولی مجمع سعی کرده این مشارکت‌ها هدفمند و در جهت رفع مشکلات آموزش‌وپرورش باشد، بیشتر این مشارکت‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کوهرنگ و لردگان بوده است.

کد خبر 747911

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان