Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، عادل مقدس عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه نکردن مردم نسبت به گردهمایی و حضور در منزل صاحب عزا در یکی از روستا‌های تنگستان که همراه با رعایت نکردن ضوابط بهداشتی بود، موجب ابتلای تعداد زیادی از مردم به کرونا شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان بیان کرد: موجب نگرانی است که مردم بدون توجه به عواقب ابتلای افراد به بیماری کرونا، با سهل‌انگاری و بدون استفاده از ماسک در محل‌های مختلف تردد می‌کنند و از این موضوع غافل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: چه عده‌ای این موضوع را بپذیرند و چه بی‌توجه به آن باشند، بیماری کرونا هر لحظه در کمین افراد است و هنگامی که شروع به انتشار می‌کند به صورت زنجیره‌ای، تعداد زیادی از افراد جامعه را درگیر خواهد کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: تلاش‌های کادر بهداشت و درمان همواره در راستای ارتقاء سلامت عمومی و کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا بوده، اما عده‌ای با ساده‌انگاری و با برگزاری مراسمات مختلف تمام تلاش‌های صورت گرفته را پایمال و ضمن انتقال بیماری به مردم که موجبات رنج و درد آنان را فراهم می‌کند باعث خستگی و سرخوردگی کادر بهداشتی و درمانی می‌شوند.

مقدس توضیح داد: تا وقتی که برگزاری مراسم تشییع، ترحیم، عروسی و ... با حضور تعداد زیادی از مردم در سطح شهرستان برگزار شود، همچنان شاهد اپیدمی و همه‌گیری بیماری در سطح شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مراسم ترحیم درمان بهداشت بیماران تنگستان عادل مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم

هدف از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی گسترش فرهنگ ورزش همگانی است به گونه‌ای که مردم به صورت نمادین گردهم می‌آیند و در یک مسیر مشخص به پیاده روی خانوادگی می‌پردازند.

مردم شهرستان اردل همزمان با هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی برگزار کردند.

شهروند خبرنگار ما گوشه‌هایی از این همایش را به اشتراک گذاشت.

منبع: مهدی هاشمی - چهارمحال و بختیاری

بیشتر بخوانید:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت اعیاد شعبانیه در نجف آباد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است