Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی در شهر‌های مختلف البرز از جمله کرج و فردیس، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه متوجه شدند، سارقان در یک گروه ۳ نفره از انباری ساختمان‌ها اموالی از جمله دوچرخه، کفش، برنج و اشیای باارزش دیگر را به سرقت می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نادربیگی گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و تحت نظر قرار دادن اماکنی که احتمال سرقت در آن‌ها بود، در نهایت به فردی که به طرز مشکوکی در حال پرسه زدن در اطراف یک ساختمان نیمه کاره بود مشکوک شده و نامبرده را برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او افزود: متهم در تحقیات اولیه کارآگاهان ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، اما در نهایت اعتراف کرد که به همراه ۲ نفر دیگر از همدستانش به علت مصرف مواد مخدر و تامین هزینه مواد اقدام به ۳۶ فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی در کرج و فردیس کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت:با تلاش کارآگاهان سایر همدستان متهم در چند عملیات جداگانه دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف کردند که با پیگیری‌های انجام شده تمامی مال باختگان شناسایی و تحویل اموال آن‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق سارقان حرفه ای پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی