Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس ۲۴، مقامات فرانسه در حال تحقیق در خصوص این اتهام هستند که وزرای دولتی و شماری دیگر از افراد با نقض قوانین محدودیتی کرونا، به شکلی پنهانی در رستوران‌های لوکس به صرف شام پرداخته اند.

بر اساس این گزارش، دفتر دادستانی پاریس اعلام کرد تحقیقاتی روز یکشنبه (دیروز) در خصوص اتهامات احتمالی به خطر انداختن و کار‌های اعلام نشده و نیز شناسایی سازمان دهندگان و شرکت کنندگان تجمع‌های احتمالی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام فرانس ۲۴، این اقدامات پس از آن انجام می‌شود که گزارشی تلویزیونی در شبکه تلویزیونی فرانسوی M۶ در خصوص آخر هفته رستوران‌های لوکس در مناطق مرفه نشین پاریس پخش شد که در‌های پشتی خود را بر روی مشتریان خاص باز کرده و محدودیت‌های کرونایی را نقض می‌کنند. در این گزارش با مردی ناشناس مصاحبه شده بود که وی در آن مدعی شده بود او در دو یا سه رستوران مخفی با شماری از وزرا غذا خورده است.

پس از پخش این گزارش، «جرالد دارمانین» وزیر کشور فرانسه بلافاصله با صدور دستور انجام تحقیقات اعلام کرد تجمع در رستوران‌هایی که قوانین محدودیتی را نقض می‌کنند، کاملا غیر قابل قبول است.

او گفت: ما دو نوع شهروند نداریم؛ این طور نیست که گروهی حق برگزاری مهمانی را داشته باشند و گروهی این اجازه را نداشته باشند.
اعضای دولت فرانسه پی از پخش این گزارش، داشتن اطلاعات در خصوص چنین اقدامی را انکار کردند.

گفتنی است رستوران‌ها از ماه اکتبر در فرانسه به منظور کاهش شیوع کووید-۱۹ بسته شده اند. این در حالی است که به تازگی نیز قوانین قرنطینه‌ای سختگیرانه در پی افزایش شدید موارد ابتلا به کرونا در این کشور به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستانی فرانسه شیوع کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی

روزنامه فرانسوی لوموند به نقل از یک منبع در دولت فرانسه نوشت که پاریس بدون قطع کامل روابط نظامی، صادرات تدافعی خود به رژیم صهیونیستی را به حداقل رسانده است.

براساس گزارش المیادین، این روزنامه افزود که فرانسه در پایان ماه اکتبر صادرات قطعات مورد استفاده در ساخت گلوله‌های توپخانه را به حالت تعلیق درآورد.

این روزنامه همچنین اشاره کرد که اراده روشنی در فرانسه برای عدم کمک به عملیات جاری در غزه وجود دارد.

لوموند توضیح داد که از زمان شروع جنگ علیه غزه، صدا‌ها برای محکوم کردن صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی که عملیات آن در نوار غزه از همه طرف مورد انتقاد قرار می‌گیرد، افزایش یافته است.

این روزنامه فرانسوی خاطرنشان کرد که در ۵ آوریل، شورای حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه‌ای را صادر کرد که در آن خواستار «ممنوعیت» همه سلاح‌های ارائه شده به رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش لوموند، فرانسه از رای گیری ممتنع کرد، اما این متن وزن جدیدی بر همکاری نظامی بین دو طرف قرار داد، که در حال حاضر در مسیر باریکی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد