Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@01:59:48 GMT

تیم ملی «دم دستی» نیست | ما مقابل دوربین مخفی هستیم؟

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۰۴۱۲

مسعود فراستی شاید از نگاه خیلی ها شخصیت جالبی نباشد اما در مورد فیلم هایی که از نظر او ضعیف است، اصطلاح جالبی دارد و آن فیلم ها را ماقبل نقد می نامد. بدون تعارف انتخاب سرپرست تیم ملی ماقبل نقد است. 

مجتبی خورشیدی که دوستانش او را پیمان می نامند، با فوتبال غریبه نیست. آدم کوچکی هم نیست. سال ها در فوتبال بوده، درس خوانده، دوره دیده و مربیگری و مدیریت کرده اما هیچ یک از این ها دلیل نمی شود تیم ملی مملکت را به او بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، اغلب اهالی فوتبال ایران هنوز در شوک انتخاب سرپرست تیم ملی هستند. انتخابی که واکنش ها به آن بیشتر سکوت بوده، سکوتی که قطعا از سر رضایت نیست اما چون پای تیم ملی وسط است، کمتر کسی درباره این انتخاب حرف می زند. انتخابی که گفته می شود بدون اطلاع هیات رییسه بوده و میرشاد ماجدی هم با گفتن این جمله که انتخاب ها باید از طریق کمیته فنی باشد، غیرمستقیم نقدش کرده است.

روزی که در قبال انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی موضع گرفتیم و گفتیم تیم ملی را با این انتخاب ها کوچک نکنید، دقیقا از رسیدن به همین نقطه می ترسیدیم، به نقطه ای که تیم ملی با آن قداست، تبدیل به یک تیم دم دستی شود. شاید امروز خیلی ها بگویند وقتی سرمربی تیم ملی اسکوچیچ است که سرمربی تیم دسته اولی خونه به خونه بابل بوده، چه اشکالی دارد سرپرستش هم مجتبی خورشیدی باشد که روی نیمکت پاس همدان می نشسته اما به قول یکی از دوستان، فضای امروز فوتبال ما بیشتر به دوربین مخفی شبیه است و هر لحظه منتظریم یک نفر کات بدهد و بگوید شما مقابل دوربین مخفی هستید!

سرپرست تیم ملی یعنی مدیر تیم ملی، یعنی مدیری که باید تیم ملی را مدیریت کند، سردار آزمون را، مهدی طارمی را، احسان حاج صفی را... سرپرست تیم ملی یعنی کسی که باید در جلسه هماهنگی قبل از بازی نماینده ایران باشد. ظلم است اگر بگوییم این کارها را خورشیدی می تواند انجام بدهد اما حمید استیلی، رحمان رضایی، محمد خاکپور، کریم باقری، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، افشین پیروانی، جواد زرینچه، مجتبی جباری، همین میرشاد ماجدی و ... و ... و ... نمی توانند. انتخاب مجتبی خورشیدی برای سرپرستی تیم ملی با تمام احترامی که برای او قائل هستیم، به قول مسعود فراستی، ماقبل نقد است. انتظارمان از فدراسیون فوتبال به کارگیری مهره های ملی در جایگاه های ملی بود و این انتخاب هیچ شباهتی به آن برنامه ها و اهدافی که از مدرن سازی فوتبال حرف می زد، ندارد.

خیلی جاها به خاطر تیم ملی باید سکوت کرد، خیلی جاها به خاطر منافع ملی باید صبور بود. می گویند گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی اما از این غوره، سرکه هم در نمی آید چه برسد به حلوا!

 

اخبار داغ 

لقب های ماندگار فوتبال ایران؛ جناب سرهنگ ستاره سرشناس سینما به تیم ملی تنیس دعوت شد آزادی 6 مدلینگ زن و مرد از زندان، با عفو رهبری / یک خانم بازیگر هم بود + اسامی و عکس ها ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت رابین گوزنس: از کریستیانو رونالدو پیراهنش را خواستم و او گفت نه! سایه شوم نژادپرستی و واکنش تاسف بار فوتبال اسپانیا به آن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرپرست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد

 علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

او با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مخفی‌کاری و احتیاط عجیب درباره عالیشاه و بیرانوند
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم