Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:55:56 GMT

محدودیت‌های قرمز کرونایی در رامسر اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۰۴۳۶

محدودیت‌های قرمز کرونایی در رامسر اجرایی شد

محمد آزاد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که در حال حاضر ۵۰ بیمار مبتلا به کووید  - ۱۹ در بیمارستان  امام سجاد (ع)  این شهرستان بستری هستند و به همین خاطر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف و همه هموطنان ضروری است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و اصناف ، افزود : عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان باعث مرگ عزیزان ما می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در رامسر با اشاره به موج‌ چهارم کرونا از یک سو و چرخش ویروس جهش یافته انگلیسی از سوی دیگر ، تاکید کرد : برابر مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا محدودیت های کرونایی طبق روال گذشته برای گروه های شغلی ۲ ، ۳ و ۴ در این شهرستان اعمال می شود و با هرگونه تخلف از محدودیت های صورت گرفته برخورد خواهد شد.

آزاد گفت: با توجه به شلوغی های پیش از عید نوروز و حضور مسافر در ایام تعطیلات، قرار گرفتن این شهرستان گردشگر پذیر در وضعیت قرمز کرونایی قابل پیش بینی بوده است .

شهرستان رامسر در ماه های آذر و دی سال گذشته هم به دلیل تعداد زیاد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ وضعیت قرمز کرونایی به خود گرفته بود.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر به خاطر داشتن طبیعت زیبا و بکر همه ساله میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر است و به همین دلیل هم گفته می شود نیمی از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان شهرستان را غیربومیان تشکیل می دهند.

مازندران طبق آخرین ارزیابی سامانه ماسک دارای ۲ شهرستان قرمز کرونایی ، ۱۱ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد است در حالی که با رنگ بندی زرد و آبی وارد سال جدید شده بود.

طبق این ارزیابی هم اکنون شهرهای  بابل، آمل، ساری، سوادکوه، محمودآباد، نور، جویبار، نوشهر، بهشهر، گلوگاه، تنکابن در وضعیت نارنجی ، شهرهای  بابلسر، فریدون‌کنار، سیمرغ، سوادکوه‌شمالی، میاندورود، چالوس، کلاردشت، عباس‌آباد و نکا در وضعیت زرد و رامسر و قائمشهر هم در وضعیت قرمز قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری مازندران مازندران رامسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری مازندران مازندران ویروس کرونا استانداری مازندران مازندران رامسر اخبار کنکور قرمز کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه

دریافت 21 MB کد خبر 6088275

دیگر خبرها

  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • وضعیت سد جگین در شهرستان جاسک
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد