Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به آغاز ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری گفت: در روز نخست بیش از ۱۵۰ داوطلب در روستاهای استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، خسرو دهقانی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از امروز آغاز شد اظهار داشت: داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری 7 روز فرصت ثبت نام دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به آمار ثبت‌نام شدگان در روز نخست افزود: تعداد 151 داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری استان بوشهر در روز نخست ‌ثبت‌نام‌ها نهایی شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر ثبت‌نام 154 نفر 45 داوطلب نیز ثبت‌نام آنان در مرحله رسیدگی قرار دارد تصریح کرد: از مجموع 154 ثبت‌نام نهایی، 96 درصد به تعداد 148 مرد و 4 درصد به تعداد 6 نفر زن هستند.

دهقانی با بیان اینکه ثبت‌نام برای تشکیل 399 شورای روستا و 15 تیره عشایری انجام می‌شود افزود: داوطلبان برای کسب یک‌هزار و 289 کرسی در 26 بخش و 45 کرسی تیره‌های عشایری در استان بوشهر رقابت می‌کنند.

وی افزود: ثبت نام از تیره‌های عشایری در استان انجام می‌گیرد سپس پرونده‌ها برای سیر فرآیندهای بعدی و برگزاری انتخابات در ییلاق به استان مربوطه ارسال می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر اشاره به مجموع آمار ثبت نام کنندگان در 10 شهرستان این استان در روز نخست خاطر نشان کرد: در شهرستان بوشهر 25 داوطلب، دشتستان 33 نفر ، گناوه 8 نفر،  شهرستان کنگان 10 داوطلب، شهرستان دیلم 5 نفر، شهرستان جم  19 داوطلب، شهرستان عسلویه 6 نفر ، شهرستان دیر 3 نفر، شهرستان دشتی 20 نفر، شهرستان تنگستان 22 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

دهقانی با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای روستایی و عشایری تا روز 22 فروردین ادامه دارد توصیه کرد که داوطلبان، ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند تا در صورت ناقص بودن پرونده، فرصت جبران تکمیل مدارک را داشته باشند.

ثبت‌نام بیش از 5 هزار نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در روز نخست1770شعبه رأی‌گیری در انتخابات 28خردادماه در استان بوشهر ایجاد می‌شودثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد

وی، سامانه الکترونیکی و اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز، دفاتر پیشخوان دولت و مراجعه حضوری به بخشداری‌ها را روش‌های ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری دانست.

انتهای پیام/190/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر روز نخست ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مهدی دهرویه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع شعب اخذ رای ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبدکاووس و روستاهای بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای بخش داشلی‌برون است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۳۰ شعبه اخذ پیش بینی شده درحوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس ۱۶۸ شعبه ثابت و ۶۲ شعبه سیار است.

دهرویه یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای ششمین بار است که به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین با اشاره به کسب رتبه سوم استان گلستان در مشارکت انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، ابراز امیدواری کرد مردم این شهرستان در مرحله دوم انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل برگزار کننده، بازرسی و ناظرین و نیروی انتظامی در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس، تحقق کامل راهبرد «رسام» (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) و رعایت عدالت است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند.

شهروندان گنبدکاووس ۱۳۰ هزار و ۸۵ رای در صندوق آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ریختند.

حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر