Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد ، باقرزاده در دیدار نوروزی مدیر و عوامل اجرایی هنرستان کشاورزی حضرت آیت‌اللّه ملک‌حسینی با تبریک سال نو و قدردانی از تلاشها و مجاهدت‌های کادر درمان در شرایط کرونایی گفت: آرامش و امنیت دو مقوله مهم و تاثیرگذار در زندگی بشر است که باید آنها را قدر بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ترویج ،آموزش‌ و فرهنگسازی را از رسالت‌های جهاد کشاورزی بر شمرد و گفت: با پیشرفت علوم و تکنولوژی کشاورزی از حالت سنتی خارج شده و کشاورزان ما باید با آموزش به دانش روز مجهز شوند.
معاون پشتیبانی سازمان‌ جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد تاسیس هنرستان کشاورزی را کاری ارزشمند و مهم برای تربیت نیروهای ماهر و کاربلد در عرصه کشاورزی ذکر کرد و گفت: هنرجویان هنرستان‌ کشاورزی با مهارت آموزی و یادگیری دانش تخصصی می توانند سفیران خوبی برای انتقال دانش و بهره وری بهتر در عرصه کشاورزی باشند
عطا باقر زاده ، آموزش‌ را ابزار توانمند سازی افراد جامعه عنوان کرد و گفت: با تقویت هنرستان کشاورزی و هدایت دانش اموزان در تحصیل در رشته های کشاورزی امید می رود در آینده شاهد توسعه و بهره وری بیشتر در تولید محصولات کشاورزی و اشتغال زایی در این عرصه باشیم.
وی با تقدیر از تلاشها و پیگیریهای مدیر و عوامل‌ اجرایی هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: تحصیل در رشته های فنی وحرفه ای و کاردانش برای کمک به حل مشکل اشتغال امری ضروری است که در این زمینه هنرستان‌ها باید تجهیز و تقویت شوند
مدیر هنرستان کشاورزی آیت اللّه ملک حسینی در این دیدار با تقدیر و تشکر از حمایت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد در حل مشکل فضای آموزشی این هنرستان گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین مجموعه آموزش وپرورش و مرکز تحقیقات و جهاد کشاورزی استان وجود دارد که نوید بخش آینده ای روشن برای کمک به توسعه زیرساختهای این هنرستان در راستای تربیت نیروی انسانی مهارت محور در رشته های کشاورزی است.

سید ولی موسوی افزود: نگاه عالمانه و رویکرد مثبت به تقویت هنرستان‌ کشاورزی گامی ارزشمند و باعث ایجاد انگیزه بیشتر هنرجویان و هنرآموزان خواهد شد.
وی یکی از مشکلات این هنرستان را کمبود تجهیزات آموزشی و اداری دانست و از متولیان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد خواست در رفع مشکلات بیش از گذشته این هنرستان‌ را کمک نمایند.
موسوی از مسؤلان جهاد کشاورزی استان جهت بازدید از هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی دعوت کرد تا با بازدید میدانی از نزدیک در جریان فعالیتها ، مسائل و مشکلات آن قرار بگیرند.

46

کد خبر 1501762

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد کهگیلویه وبویراحمد جهاد کشاورزی استان هنرستان کشاورزی ملک حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمدباقر اسفندیاری از توزیع 530 تن کود شیمیایی از ابتدای امسال تاکنون به کشاورزان شهرستان میاندورود خبر داد و گفت: این مقدار کود شیمیایی توسط کارگزاری ها بین کشاورزان منطقه توزیع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود افزود: طی این مدت 383 تن کود ازته، 85 تن فسفاته و 62 تن کود پتاسه به کشاورزان این شهرستان توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه کاهش حاصلخیزی خاک از مهمترین مشکلات زمین های کشاورزی است، تصریح کرد: یکی از روش های بهبود این زمین ها، افزایش حاصلخیزی با استفاده از کودهای شیمیایی و آلی است.

 

این مسئوول خاطرنشان کرد: کشاورزان از مصرف کودهای شیمیایی به صورت بی رویه خوداری کرده و سعی کنند، مصرف کودها را بر اساس آزمون خاک، برگ و میوه و مشاوره با کارشناسان کشاورزی انجام دهند.

 

اسفندیاری از باغداران خواست برای اخذ راهنمایی های لازم در بخش کشاورزی به کارشناسان پهنه مراکز جهاد کشاورزی و این مدیریت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • هویت‌سازی برای آینده دانش‌آموزان در دستور آموزش و پرورش است
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی
  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس 
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است