Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@01:07:06 GMT

ال‌جی رسماً با دنیای موبایل خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۰۹۳۹

ال‌جی رسماً با دنیای موبایل خداحافظی کرد

شایعاتی که پیش‌تر درباره پایان کار بخش موبایل ال‌جی منتشر شده بود درست از آب درآمد و زیان‌دهی متوالی کسب و کار تلفن‌های هوشمند این شرکت بالاخره مشکل‌ساز شد، چون ال‌جی امروز رسما تایید کرد که کسب و کار تلفن‌های هوشمند خود را تعطیل می‌کند.

به گزارش برنا؛ این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که این تصمیم به آن‌ها کمک می‌کند تا منابع خود را برای رشد حوزه‌هایی نظیر قطعات خودروهای برقی، گجت‌های بازار اینترنت اشیا، لوازم هوشمند خانگی، رباتیک، هوش مصنوعی، راهکارهای سازمانی و همچنین پلتفرم‌ها و خدمات متمرکز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ال‌جی همچنان به پشتیبانی از تلفن‌های هوشمند فعلی خود ادامه می‌دهد ولی مدت زمان این پشتیبانی بسته به هر منطقه متفاوت خواهد بود. این شرکت هنوز اطلاعاتی را درباره تعدیل نیروهای خود منتشر نکرده ولی اظهار داشته که جزئیات مربوط به این قضیه در سطح محلی مشخص خواهد شد. ال‌جی انتظار دارد که تعطیلی کسب و کار موبایل خود را با پایان ماه ژوئیه (اوایل مرداد) امسال تکمیل کند.

این شرکت می‌گوید: «ال‌جی در آینده به تقویت تخصص خود در حوزه موبایل ادامه خواهد داد و به توسعه فناوری‌های مرتبط با این حوزه مثل ۶G می‌پردازد تا رقابت قدرتمندانه‌تری در سایر کسب و کارهایش داشته باشد.» مدیر ارتباطات جهانی ال‌جی در این خصوص اذعان داشت: «خروج برند ال‌جی از بازار موبایل شاید برای عده‌ای ناامیدکننده باشد ولی ما در صنعتی فعالیت می‌کنیم که تغییر و حرکت به سمت حوزه‌هایی که بیشترین منفعت را برای کارمندان و سهامداران داشته باشد اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد. همان‌طور که برندهای محبوب دیگری پیش از ما نشان داده بودند، این رقابت بازی ارقام است، نه مسابقه محبوبیت.»

با انتشار این خبر به نظر می‌رسد که موبایل رول‌شونده این شرکت نیز هرگز وارد بازار نخواهد شد. این کمپانی قبلا در نمایشگاه CES موبایل رول‌شونده خود را به نمایش گذاشته بود و انتظار داشتیم که در ماه‌های پیش رو شاهد رونمایی از آن باشیم. در نهایت به نظر می‌رسد که ناکامی ال‌جی در کسب سهم بازار جهانی و درآمدزایی مناسب عامل اصلی تصمیم مدیران برای تعطیلی بخش موبایل این شرکت بوده است.

ال‌جی تا ماه دسامبر فقط ۱.۷ درصد از بازار جهانی را در اختیار داشت و اعلام کرده بود که طراحی بخشی از گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده خود را به شرکت‌های دیگر واگذار می‌کند. این شرکت حالا دیگر فقط نامی در دفتر تاریخ بازار جهانی موبایل خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موبایل ال جی کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام

به‌گزارش همشهری آنلاین او گفت: این با ارزش ترین هدیه ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال تر است و دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می کند.

سلنا گومز بارها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه های مجازی واهمه دارد.

کد خبر 848216 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام

دیگر خبرها

  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»
  • نام استقلال رسما تغییر کرد؛ «استقلالِ خلیح فارس»
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • حواشی دنیای فوتبال
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)