Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:36:21 GMT

بدشانسی رئال مادرید؛ قاتل لیورپول غایب است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۰۹۴۲

بدشانسی رئال مادرید؛ قاتل لیورپول غایب است

غیبت ادن هازارد در ترکیب رئال مادرید برای این تیم از همیشه محسوس تر خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت های متوالی و عذاب آور برای دومین فصل اجازه درخشش به ادن هازارد در رئال مادرید را نداده و او از 13 مارچ قادر به حضور در ترکیب تیمش نبوده است. ادن هازارد امیدوار بود که برای بازی با لیورپول به ترکیب تیم زین الدین زیدان بازگردد، اما عدم تمایل سرمربی فرانسوی به ریسک کردن در مورد هازارد و هراس از مصدومیت دوباره باعث شده نام این بازیکن از فهرست مسابقه فردا شب خط بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما غیبت ادن هازارد بدشانسی بزرگی برای رئال مادرید است، زیرا او در دوران حضور در لیگ برتر عملکرد درخشانی برابر لیورپول ارائه داده بود. ادن هازارد در 18 بازی مقابل مرسی سایدی ها در طول حضور در چلسی موفق به کسب شش پیروزی و چهار تساوی شده و تنها چهار بار شکست خورده بود. در این مسابقات ادن هازارد هفت گل به ثمر رساند و دو پاس گل نیز ارسال کرد و بدین ترتیب لیورپول در کنار آرسنال و نیوکاسل حریفان محبوب ستاره بلژیکی از نظر گلزنی در دوران حضور در لیگ برتر بودند.

 

اما ادن هازارد امیدوار است با حضصور در دیدار برگشت در استادیوم آنفیلد و در کشور انگلیس قادر به تکرار خاطرات خوب خود این بار در لباس رئال مادرید باشد. ادن هازارد در این تقریبا دو فصل حضور در ترکیب تیم جدیدش عملکرد قابل قبولی نداشته و می خواهد در هفته های پایانی فصل این روند نامطلوب را جبران کند.

رئال مادرید چلسی لیورپول ادن هازارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید چلسی لیورپول ادن هازارد ادن هازارد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!

رضا اسدی در بازی سپاهان برابر پرسپولیس غایب خواهد بود.

طرفداری | رضا اسدی در بازی رفت برابر پرسپولیس موفق به گلزنی شد و حالا در بازی برگشت غایب است.

پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را برگزار می‌کنند. این دیدار برای دو تیم اهمیت بالایی دارد و باید دید کدام تیم می‌تواند سه امتیاز مهم را کسب کند.

سپاهان در بازی رفت موفق شد با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دهد. در آن بازی، رضا اسدی با یک کاشته دیدنی دروازه سرخ‌ها را باز کرد. طبق پیگیری‌های خبرنگار طرفداری مشخص شد رضا اسدی در بازی برگشت برابر پرسپولیس غایب است و نمی‌تواند زردپوشان اصفهانی را همراهی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم