Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان حاتمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی شامل مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه و امام جمعه دهدشت به همراه ورزشکاران شهرستان کهگیلویه و اهالی روستای ضرغام آباد در آیین افتتاح این زمین چمن مصنوعی فوتبال حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: عملیات اجرایی این زمین چمن مصنوعی فوتبال در سال ۱۳۹۸ آغاز شد. 

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای ضرغام آباد شهرستان کهگیلویه پنج میلیارد ریال و از محل استانی بوده است. 

حاتمی عنوان کرد: مساحت این زمین چمن مصنوعی فوتبال یک هزار مترمریع است. 

وی ابراز داشت: این دهمین زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرستان کهگیلویه محسوب می شود که ساخته و افتتاح شده است.  

شهرستان کهگیلویه به مرکزیت شهر دهدشت دارای جمعیتی افزون بر ۱۳۰ هزار نفر است.  

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها فوتبال افتتاح طرح کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال افتتاح طرح کهگیلویه و بویراحمد فوتبال افتتاح طرح کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج اخبار کنکور زمین چمن مصنوعی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شهرستان کهگیلویه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر

معاون توسعه‌ی ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پیرو دستور وزیر ورزش و جوانان درباره برخی اتفاقات رخ داده در رقابتهای لیگ برتر، با قید فوریت در جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی فدراسیون، اتفاقات مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان در پایان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر