Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظمی گفت: در نخستین روز از مهلت نام‌نویسی ۳۳۶ داوطلب شورای اسلامی روستایی گلستان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید محسن کاظمی» عصر امروز (دوشنبه 16 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در نخستین روز از مهلت نام‌نویسی 336 داوطلب شورای اسلامی روستایی گلستان ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد انتخابات گلستان بابیان اینکه تاکید ما به داوطلبان این است که ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند، ادامه داد: از این تعداد 311 نفر با مراجعه به بخشداری، 24 نفر در دفاتر پیشخوان و یک نفر نیز از طریق اپلیکیشن موبایلی ثبت نام خود را انجام دادند.

 

کاظمی گفت:  995 روستا با 20 خانوار در سامانه جامع انتخابات از استان گلستان به ثبت رسیده است که در مقایسه با دوره قبل شوراهای اسلامی روستاها 53 روستا افزایش یافته است.

 

وی گفت: فرآیند ثبت نام از 16 فروردین تا 22 فروردین در نظر گرفته شده است و در سالجاری وزارت کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا چهار روش ثبت نام از طریق اپلیکیشن و موبایل شخصی، حضور در بخشداری ها و  ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان و ثبت نام از طریق سایت در نظر گرفته است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا دبیر ستاد انتخابات گلستان انتخابات ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد

رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (5) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس‌جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی 19 فروردین 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 29 فروردین 1403 به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست‌جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی