Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی سهند از میان دانشجویان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد سرباز امریه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی سهند از میان دانشجویان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد سرباز امریه می‌پذیرد.



شرایط اختصاصی جذب امریه پژوهشی در دانشگاه صنعتی سهند متقاضی باید بومی و ساکن شهرستان‌های تبریز، اسکو و شهر جدید سهند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، متقاضی باید فارغ التحصیل یکی از دانشگاه‌های صنعتی سهند و سراسری تبریز باشد.



متقاضی باید فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد دارای حداقل معدل ۱۷ در رشته‌های مهندسی صنایع، کامپیوتر نرم افزار، مهندسی برق، مهندسی پلیمر، مهندسی اطلاعات IT، ترجیحا آشنا به امور دفتری و یک نفر فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های مهندسی پزشکی – بیومکانیک، مکانیک- بیومکانیک متقاضی دارای سوابق کار تیمی و اجرایی باشد.

 

لازم به ذکر است، متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با اداره ارتباط با صنعت دانشگاه با شماره تلفن ۰۴۱۳۳۴۵۹۳۲۰ تماس حاصل فرمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خدمت سربازی امریه سربازی وزات علوم دانشگاه صنعتی سهند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی سهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: وارد کردن این موتور به همت دانشکده فنی و مهندسی و همکاری آزمایشگاه مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری، بوده است.    حسن الداغی افزود: موتور JT۸D-۱۵ با هدف آشنایی دانشجویان رشته مهندسی هوا و فضا با انواع موتور‌های جت، موتور‌های احتراق داخلی و موتور‌های پیستونی، قطعات و نحوه اورهال موتور، سیستم سوخت رسانی و خنک کاری و روغن کاری موتور، خریداری شده است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • استقرار نخستین موتور هواپیما در دانشگاه حکیم سبزواری
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی