Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم دشتستان در مجلس با تاکید بر تسریع در حل مشکل توزیع سیمان در استان بوشهر گفت: بر اساس انعقاد تفام‌نامه تا ۱۰ روز آینده مدیریت تامین و توزیع سیمان در استان بوشهر به انجمن سیمان سپرده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ابراهیم رضایی امشب در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به مشکل تامین و توزیع سیمان در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای سه کارخانه سیمان است ولی مدیریت توزیع آن با مشکلاتی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تاکید بر شفاف سازی روند توزیع سیمان تصریح کرد: در این راستا با پیگیری‌های انجام شده برای ساماندهی تامین و توزیع سیمان، تفاهم‌نامه‌ای بین انجمن سیمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت منعقد شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه قرار شد در مدت یک هفته تا 10 روز انجمن سیمان کشور مدیریت تامین و توزیع آن بر عهده بگیرد و مسئله سیمان در استان بوشهر به حالت عادی برگردد.

ناظر مجلس در شورای معادن استان بوشهر با تاکید بر جلوگیری از صادرات سیمان از استان بوشهر در مقطع کنونی افزود: پروژه‌های مهم عمرانی، تولیدی و صنعتی در استان بوشهر در حال اجرا است که مشکل سیمان روند اجرایی آنها را کند کرده است.

توزیع سیمان در استان بوشهر از نیمه دوم فروردین‌ماه ساماندهی می‌شودشرط صادرات سیمان از استان بوشهر اعلام رضایت حوزه عمرانی در تامین سیمان استکارخانه‌های سیمان بوشهر مکلف به توزیع روزانه 6600 تن محصول به بازار استان شدند

رضایی با بیان اینکه باید از خط تولید تا توزیع و مصرف سیمان شفاف سازی شود تصریح کرد: جلوگیری از قاچاق سیمان و تخلفات دیگر مورد تاکید است و در این راستا نظارت جدی و اعمال شفافیت برای جلوگیری از رانت‌خواری در توزیع سیمان باید در دستور کار قرار بگیرد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس افزود امید می‌رود با اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشکل تامین و توزیع سیمان در استان بوشهر برطرف شود.

انتهای پیام/190/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تامین و توزیع سیمان در استان بوشهر انجمن سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، محسنی راد مدیر کل اداره  گفت:دفترچه های سپرده گذاران اتباع خارجی استان یزد که در ماه های گذشته در این طرح شرکت نموده اند ، در اختیار دفاتر کفالت،اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان  جهت توزیع قرار گرفت.

وی افزود:دفترچه های فوق دارای مهلت شش ماهه بوده که پس از بررسی وضعیت فرد،  قابل تمدید می‌باشد.                                                             

 محسنی راد گفت:ضریب امنیتی این دفترچه ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی،شماره سریال،مهر برجسته،امضا و مشخصات فردی تبعه بسیار بالا و غیر قابل جعل می‌باشد.

همچین  وی افزود : افرادی که دفترچه سرمایه گذاری را دریافت نموده اند در اولویت واگذاری کارتهای هوشمند قرار خواهند گرفت و کارتها و دفترچه بصورت همزمان تحویل اتباع خواهد گردید.                                                   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان / دولت برنده است یا مجلس؟
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!