Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن عمیدی، رئیس موزه ارتباطات افزود: به دنبال تعطیل شدن موزه‌ها، تورمجازی بازدید ۱۰ موزه در ایام نوروزی با شعار «موزه تعطیل نیست» برگزار و با استقبال علاقمندان به حوزه موزه گردی روبرو شد.

عمیدی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۵ هزار بازدید مجازی در طی ۱۰ روز پخش این رویداد رقم خورد که بیشترین آن مربوط به بازدید از موزه ملی ایران و تور مجازی آیین‌های نمایشی فرهنگسرای نیاوران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش موزه ارتباطات سال گذشته، همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، در راستای رسالت کلی خود توانست در فروردین ماه ۱۳۹۹، برای نخستین بار موزه‌گردی مجازی یا استریمینگ فعالیت‌های موزه‌ها را روی شبکه آپارات و اینستاگرام به صورت زنده برگزار کند. این موزه همچنین در نوروز ۱۴۰۰ هم به دلیل استمرار شیوع ویروس کرونا و عدم امکان حضور مردم در موزه‌ها و اماکن تاریخی با همکاری کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم)، برای راه‌اندازی تور‌های مجازی موزه‌هایی که سال گذشته پربازدید بودند و موزه‌هایی که سال گذشته فرصت پخش زنده آن‌ها فراهم نشد، مشارکت کرد.

بیشتر بخوانید

موزه‌گردی رایگان مجازی تا پایان عید نوروز/ راه‌اندازی پلتفرم جدید موزه‌گردی برای روزهای کرونایی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موزه ارتباطات موزه ارتباطات موزه گردی موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، براساس این اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.
 
 ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در ۶ ماه نخست سال از ۹ تا ۱۸ است.
 
علاقه‌مندان به بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث فرهنگی یا محوطه‌های تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن‌ها در فضای مجازی، می‌توانند از ساعت دقیق فعالیت‌شان اطلاع یابند.

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج