Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:06:53 GMT

بیرانوند تماشاگر گلباران آنتورپ

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۱۴۶۱

بیرانوند تماشاگر گلباران آنتورپ

آنتورپ در غیاب دروازه بان ایرانی خود شکستی سنگین را متحمل شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال رویال آنتورپ در چارچوب هفته سی و دوم ژوپیر لیگ بلژیک، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در بوسویل استادیوم به مصاف تیم رده پنجمی اندرلخت رفت و در حالی که دو دروازه بان سرشناس خود را در ترکیب نداشت، شکستی سنگین را از حریف خود متحمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنتورپ که دو بازی اخیر خود در لیگ بلژیک را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، در این دیدار در حالی به مصاف حرف خود رفت که فرانکی فرکاتلر سرمربی این تیم، در نشست خبری پیش از بازی خبر از نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند و ژان بوتس خبر داده بود.

 

طبق اعلام سرمربی آنتورپ، اوردوین دی‌وولف، دروازه‌بان شماره سه تیم که مقابل کلوب بروژ نمایش خوبی از خود نشان داده بود در بازی امشب نیز درون دروازه قرار گرفت. دروازه بان 23 ساله تیم آنتورپ اما این بار نتوانست نمایش خوب خود را تکرار کند و با دریافت 4 گل، شب سختی برایش رقم خورد.

 

اندرلخت در این دیدار موفق شد با نتیجه 4 بر یک آنتورپ را شکست داد تا بیرانوند و ژان بوتس از روی نیمکت تماشاگر گل خوردن دروازه بان جوان تیم شان بودند. البته بازی دو تیم در نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم شاهد توفان اندرلختی ها بودیم.

 

 

گل های این بازی را مجید آشیمرو در دقیقه ۵۲، مایکل موریو در دقیقه ۶۲، آیت ال حج در دقیقه ۷۷ و یاری فرش خارن در دقیقه ۸۴ برای اندرلخت و ماکسیم مارشان در دقیقه ۸۹ برای آنتورپ به ثمر رساندند.

 

یاران بیرانوند با قبول شکست در این دیدار ۵۴ امتیازی مانده و در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ بلژیک ماندند. اندرلخت هم با کسب سه امتیاز بازی امشب، 52 امتیازی شده و فاصله خود را با تیم های دوم و سوم کمتر کرد.

 

آنتورپ علیرضا بیرانوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتورپ علیرضا بیرانوند دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!

ارونوف دقیقه 6 بازی مقابل نساجی گل اول پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد

طرفداری | پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر و در قائمشهر مازندران به مصاف نساجی رفته است.

اوستون ارونوف برای بازی با نساجی دو بار خیال سرخ ها را راحت کرده است. مرتبه اول آنجایی بود که ترکیب پرسپولیس آمد و این بازیکن تاثیرگذار در ترکیب آغازین بازی حضور داشت. از آنجا که گفته شده بود ارونوف سرما خورده است، هواداران پرسپولیس نگرانی هایی بابت حضور این بازیکن در این دیدار حساس داشتند.

مرتبه دوم آنجایی بود که دقیقه 7 بازی مقابل نساجی توپ پشت محوطه به ارونوف رسید و این بازیکن با یک ضربه پرقدرت گل اول بازی را به ثمر رساند.

البته که در این صحنه، عملکرد ضعیف لوان پولی نیز مزید بر علت شد و دروازه بان نساجی به شکلی آماتور این گل را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • میلان ۳-۳ جنوا
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!