Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:21:25 GMT

تلاش مجلس برای به حداقل رساندن مشکلات تولیدکنندگان است

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۱۴۸۹

تلاش مجلس برای به حداقل رساندن مشکلات تولیدکنندگان است

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد رسولی نژاد عصر دوشنبه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند در سال ۱۴۰۰ که با حضور مسئولان شهرستان در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی دماوند برگزار شد اظهار داشت: توجه به موارد و مسائل و معضلات فرهنگی همواره مورد تاکید و توجه مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته بوده است، چنانکه درباره مسائل فرهنگی، موضوع تهاجم و شبیخون فرهنگی را مطرح کردند و امروزه بحث فضای مجازی با گستردگی بسیار مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه بیان داشت: در ابتدای مجلس یازدهم مقام معظم رهبری ۲ محور را مطرح کردند یکی بحث اشتغال و معیشت مردم و دیگری بحث فرهنگی بود که ضروری است همه مسئولین نسبت به این ۲ موضوع و محور مهم و اساسی توجه ویژه داشته باشند و همه تلاش خود را جهت رفع موانع و مشکلات در این زمینه‌ها به کار گیرند.

رسولی نژاد گفت: آیت الله رئیسی اشاره خوبی داشتند که جریان نفوذ فقط جاسوس نیستند، تأثیرگذاری جریان نفوذ بر تفکر و اندیشه تصمیم گیری و مدیران کشور است و دیدیم که برای کشور چه مشکلاتی ایجاد کردند.

وی اظهار داشت: ضروری است که در سطح شهرستان در قالب شورای فرهنگ عمومی برنامه ریزی و تلاش کنیم تا مشکلات تولیدکنندگان را به حداقل برسانیم و در مجلس یازدهم مشوق‌هایی در نظر گرفته و مصوب شد و باید بر اجرای قانون نظارت داشته باشیم چرا که ممکن است دولت قبول نداشته باشد و اثرات مشوق‌های تصویب شده را خنثی می‌کند.

کد خبر 5182214

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری نماينده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شوراي اسلامي سید احمد رسولی نژاد شهرستان دماوند ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر روز طبیعت گرگان محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اراک انتخابات شورای شهر و روستا خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • وزیر کار: تعیین دستمزد توسط مجلس گلایه‌ها را کاهش می‌دهد
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند