Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@11:13:21 GMT

چه کسی مجتبی خورشیدی را برای تیم ملی انتخاب کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۱۶۹۹

چه کسی مجتبی خورشیدی را برای تیم ملی انتخاب کرد؟

در یک انتخاب عجیب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی بزرگسالان برگزیده شد.

به گزارش برنا؛ مجتبی خورشیدی که فقط یک روز سرمربی ماشین‌سازی بود، در تصمیمی عجیب قرار است سرپرست تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی شود و در کنار دراگان اسکوچیچ روی نیمکت این تیم بنشیند اما باید دید چه کسی این حکم را به خورشیدی داده و آیا اساساً او سرپرست مناسبی برای تیم ملی بزرگسالان محسوب می‌شود؟ خورشیدی بیشتر کار مربیگری کرده و در جامعه فوتبال او را به عنوان یک مربی می‌شناسند که سابقه کار با کاظم اولیایی در پاس همدان و کار در تیم‌هایی چون پدیده و ماشین‌سازی را دارد اما اینکه ناگهان چنین فردی که البته بسیار محترم است سرپرست تیم ملی می‌شود، از آن دست اتفاقات عجیب و غریبی است که قاعدتاً دلیلش را باید از مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران پرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال تیم ملی بازی‌های بسیار حساسی را مقابل امثال عراق و بحرین در پیش دارد و حالا نباید به خاطر انتخاب عجیب یک سرپرست وارد حاشیه شود اما انگار دوستان خیلی هم از حاشیه بدشان نمی‌آید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران مجتبی خورشیدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۲۰ پنل خورشیدی برای مددجویان خاتم


به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز یزد، هاشمی پور از بهره برداری پنل‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی در منزل ۶۷ مددجوی روستایی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال۱۴۰۳ خبر داد.


هاشمی پور اظهار داشت: ۱۲۰ پنل خورشیدی درشهرستان خاتم ازابتدای سالجاری درحال نصب است که ۶۷پنل درروستای بختیاری نصب می شود .


وی ادامه داد: طرح تولید برق خورشیدی با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که هیچ منبع درآمد یا توان اشتغال ندارند، اجرا می‌شود.


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هرات گفت: این پنل‌ها باپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰میلیون تومان بابازپرداخت هفت ساله است که هر پنل خورشیدی توانایی تولید ۵ کیلو وات در ساعت برق را دارد.

وی بیان کرد: در این طرح پس از نصب پنل ورود انرژی برق تولیدی به مدار، به طور متوسط در سال اول دو میلیون تومان و بعد از ۵ سال تا پنج میلیون تومان برای هر خانوار درآمد دارد.

هاشمی افزود: اجرای این پروژه‌ها به لحاظ فیزیکی فعالیت سختی برای مددجو ندارد و تنها باید افراد در حفظ و نگهداری آن دقت کافی را داشته باشند و به تمامی افراد بهره‌مند از طرح، آموزش لازم داده شده است.

دیگر خبرها

  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • نصب ۱۲۰ پنل خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد