Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@20:44:35 GMT

2 صحنه جنجالی؛ لطف داوری به بارسلونا؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۱۸۴۶

دقیقه 62 بازی بارسا و وایادولید شاهد صحنه ای مشکوک درون محوطه جریمه بارسا بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 62 دیدار حساس بارسا و وایادولید و در حالی که کار بدون گل دنبال می شد، بارسا خوش شانس بود که داور بازی روی یک صحنه مشکوک اعتقادی به پنالتی نداشت. بارسا در نیمه دوم سوار بر بازی بود ولی وایادولید روی ضدحملات بسیار خطرناک نشان می داد و روی یکی از این حرکات می توانست به پنالتی هم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربه بازیکن وایادولید درون محوطه جریمه بارسا به دست راست جوردی آلبا برخورد کرد و مسیرش تا حدی منحرف شد.

هایمه لارته داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت ولی ثانیه هایی بعد و زمانی که بازی متوقف شد، داور وی ای آر با وی شروع به صحبت کرد. در نهایت و پس از یک دقیقه داور روی تصمیم قبلی خود ماند و دستور به ادامه بازی داد در حالی که بازیکنان وایادولید به شدت معتقد به پنالتی بودند.

آندوخار اولیور کارشناس داوری مارکا معتقد است داور در این صحنه تصمیم درستی گرفت و پنالتی رخ نداد.

 

 

 

 

 

رئال وایادولید دقیقه 79 ده نفره شد. داور خطای از پشت اسکار پلانو روی عثمان دمبله را کارت قرمز مستقیم تشخیص داد و به این ترتیب میهمان در نوکمپ مجبور شد 15 دقیقه 10 نفره بازی کند و در نهایت دقیقه 90 با دریافت گل، شکست خورده زمین را ترک کرد.

 

 

یوردی آلبا بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوردی آلبا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس که مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود، خاطره جالبی از پنالتی «مسی - سوارس» ـی رامین رضاییان و مهدی طارمی به سپاهان تعریف کرد.

او در این باره گفت: من در آن بازی کاپیتان بودم، ما در بازی قبلی دربی را باخته بودیم و استادیوم کاملا پر بود و ۱۰۰هزار هوادار آمده بودند. هیچ کس از این کار آن‌ها خبر نداشت. بعد از این اتفاق برانکو با مهدی و رامین به مدت یک هفته صحبت نمی‌کرد. برانکو به آن‌ها گفت اگر یکبار دیگر این کار را تکرار کنند اخراج خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود