Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@16:59:58 GMT

تلاش حداکثری برای توسعه مخابرات در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۱۹۱۵

تلاش حداکثری برای توسعه مخابرات در سال ۱۴۰۰

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات در نشست شورای مدیران مخابرات منطقه تهران گفت: شرکت مخابرات ایران به عنوان بسترساز و پیشران توسعه کشور به گونه‌ای عمل خواهد کرد که موجب یاس دشمنان نظام شود.

وی با اعتقاد به اینکه وضعیت ICT کشور، شایسته نظام نیست، خاطر نشان کرد: سیاست ما در سال ۱۴۰۰ حرکت به سوی رشد و توسعه همه جانبه، با تامین منابع مورد نیاز است و در این مسیر با هماهنگی و تعامل با سیاستگذاران و تصمیم گیران دلسوز و آگاه، می‌کوشیم تا با حداقل هزینه ها، بیشترین درآمد کسب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی، درک و شناخت صحیح شرایط موجود و نقش اثرگذار مخابرات در توسعه کشور توسط نمایندگان مجلس و سایر دستگاه‌های تصمیم گیر از جمله شورای رقابت را عاملی مهم در مسیر عادلانه سازی تعرفه‌های مخابرات دانست و افزود: دشمنان از هرگونه پیشرفت کشور در هر زمینه‌ای که باشد ناراحت می‌شوند، اما به فضل الهی و همراهی و تعاملات صورت گرفته شده و با کمک تمامی مدیران و کارکنان خدوم شرکت مخابرات ایران، شاهد رفع موانع خدمات رسانی و مشکلات قبلی خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از انجام هماهنگی لازم برای رفع موانع تامین منابع برای توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر مخابراتی خبر داد و بر لزوم گسترش برنامه‌ها و در نظر گرفتن اهداف توسعه‌ای متعالی‌تر تاکید کرد و به مدیران مخابرات منطقه تهران گفت: دلتان قرص باشد و مطمئن باشید با مانع زدایی‌ها و پشتیبانی مستمر، برنامه‌های توسعه‌ای که در نظر گرفته اید با تلاش مضاعف محقق می‌شود.

با وجود تورم، تعرفه‌های مخابراتی رشد نکرده است

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در گذر قریب به ۱۷ سال، تعرفه‌های مخابراتی به هیچ عنوان متناسب با میزان تورم اعلامی از سوی بانک مرکزی رشدی نداشته است، تصریح کرد: در صورت تعیین تعرفه مناسب با تورم، امکان تجهیز و نوسازی شبکه مخابرات در سالیان گذشته و به مرور زمان فراهم می‌شد. هر چند با تلاش جهادی و دست خالی باز هم با تکیه بر اعتقادات نشات گرفته از باور‌ها و ارزش‌ها، شاهد شبکه‌ای مطلوب در تهران بزرگ هستیم.

سلطانی، مخابرات منطقه تهران را حائز جایگاه بین المللی در پایتخت کشور نام برد و افزود: ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی در ام القرای جهان اسلام که کانون توجهات است، مقوله‌ای حساس و خطیر بوده و در زمینه تامین منابع مورد نیاز برای مخابرات منطقه تهران با اولویت بندی‌های انجام شده، مشکلی نخواهیم داشت.

آینده مخابرات ایران روشن است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، آینده مخابرات را بسیار روشن توصیف کرد و برای مدیران و مخابرات منطقه تهران رسالت‌ها و وظایف مهمی از جمله برقراری ارتباط موثر با مسئولان و تصمیم گیران، ارائه اطلاعات شفاف در قالب برنامه‌های رسانه‌ای و اقناع افکار عمومی برای دستیابی هرچه سریع‌تر به اهداف و تحقق برنامه‌های توسعه‌ای برشمرد.

وی ارتباط مستمر و تعامل هرچه بیشتر میان حوزه ستادی شرکت مخابرات ایران و مخابرات منطقه تهران را مورد تاکید قرارداد و خواستار برگزاری نشست‌های مستمر در دوره‌های زمانی شد.

بیشتر بخوانید

شناسایی و حل موانع رشد تولید در صنعت ICT، راهبرد مهم شرکت مخابرات است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت مخابرات شرکت مخابرات مخابرات ایران مخابرات منطقه تهران شرکت مخابرات ایران برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند

 دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور: فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با دانشجو گفت: خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین و غزه بی نظیر است.

وی افزود: اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم می‌کنیم و در همین راستا از فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟