Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:49:25 GMT

تعداد بسترهای کرونایی گیلان طی یک سال گذشته بی سابقه است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۲۳۲۷

تعداد بسترهای کرونایی گیلان طی یک سال گذشته بی سابقه است

حسن رخشاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه متأسفانه استان گیلان وارد موج چهارم کرونا است، اظهار کرد: عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی، عادی انگاری نسبت به ویروس، حضور مسافران، ترددهای غیر ضروری و برگزاری دورهمی ها و مراسم عزا و عروسی از مهم‌ترین عوامل به وجود آمدن این شرایط است.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین آمارها ۵۴۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری هستند، افزود: این تعداد بیمار بستری در یک سال گذشته در استان گیلان بی سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گروه بیماری بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۵۶ بیمار طی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی بستری شدند، گفت: متأسفانه حال ۸۹ بیمار نیز وخیم بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه تنها ۱۸ بیمار بد حال نیز طی شبانه روز گذشته بستری شده‌اند، ادامه داد: بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده رنگ بندی شهرهای استان گیلان هم دستخوش تغییرات شده و شرایط را برای استان و کادر درمان و پرستاران سخت کرده است.

رخشاد در ادامه با اشاره به اینکه سه شهر لنگرود، رودسر و رودبار در وضعیت قرمز قرار دارند، اضافه کرد: گیلان در هشت ماه گذشته شهر قرمزی نداشته است.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی شهروندان، افزود: پنج شهرستان رشت، فومن، لاهیجان و آستانه اشرفیه نارنجی هستند و قطعاً محدودیت‌هایی برای شرایط قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد.

کد خبر 5182199

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی گیلان ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه روز طبیعت گرگان محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات شورای شهر و روستا اراک خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام

ایسنا/ایلام مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام از اشتراک پذیری ۱۰ هزار و  ۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد.

 «مجتبی بهادری» در گفت‌وگو با ایسنا ، با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد ۴ هزارو ۲۰۸ مورد در ایلام، ۲۰۵ مورد در چوار، ۵۲۴ مورد در ایوان، ۴۳۰ مورد در دره شهر، ۵۶۵ مورد در آبدانان، ۸۴۵ مورد در دهلران، ۲۲۲ مورد در صالح آباد، ۱۱۳ مورد در آسمان آباد، ۶۶۴ مورد در ملکشاهی، ۳۰۷ مورد در مهران، ۳۲۸ مورد در بدره، ۶۵ مورد در زرنه، ۴۷۴ مورد در لومار، ۴۹۷ مورد در موسیان، ۵۰۲ مورد در توحید، ۲۱۶ مورد در پهله و ۷۱ مورد در میمه بوده است.

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته ۱۰ هزارو ۲۳۶ مشترک جدید به آمار مشترکین در اقصی نقاط استان روستایی استان اضافه شده است، گفت: در مجموع تعداد مشترکین گاز در مناطق شهری و روستایی استان به ۲۱۵ هزارو ۴۶۵ مشترک رسیده است.
بهادری با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام حرکت رو به رشد و پرشتابی را در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دنبال نموده که هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: با تلاش و کوشش همکاران این شرکت هم اکنون این استان در ردیف استان های سبز کشور قرار گرفته است.
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه نقش بی بدیل گاز در سبد انرژی گامی مؤثر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی است، گفت: جایگزینی گاز طبیعی به عنوان یکی از اهداف استراتژیک این شرکت علاوه بر حفظ محیط زیست، در ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت اجتماعی، پیشران توسعه اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها تأثیر بسزایی دارد.
وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته ۳۸۵ منزل خانوار تحت حمایت کمیته حضرت امام (ره) و بهزیستی لوله کشی داخلی انجام شده است، گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۳۸۵ مورد گازکشی داخلی ساختمان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را در طول سال گذشته بصورت رایگان انجام داده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • برآورد سطح زیرکشت برنج با داده‌های فضایی برای نخستین بار
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌های سمی؛ ۱۴نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان