Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@13:50:20 GMT

۲۰۴۰/ شهید شکرخدا فردین: پیام شهدا به خواهران حفظ حجاب است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۲۳۵۱

۲۰۴۰/ شهید شکرخدا فردین: پیام شهدا به خواهران حفظ حجاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید شکرخدا فردین:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار خدایا تو را شکر مى‌گویم که در این لحظات آخر در رحمت به روی من باز کردی و من توانستم با یاریت حق را از باطل بشناسم و در جهل و بى‌خبرى پوچ نمیرم.

خانواده عزیزم، من عاشقانه راه خود را یافتم و با شهامت آن را پیمودم انشاءالله که به سعادت ابدی برسم. مرگ در راه خدا سعادت است.

عزیزان من شهادت گریه ندارد شهادت اندوه و ماتم ندارد. شهادت پیوند با خدا و ائمه است. پس براى من گریه نکنید خوشحال باشید که حسینى شده‌ام  و سرباز خمینى بوده‌ام.

عزیزان من برای شهدا احترام قایل باشید. گوش به فرمان امام خمینى باشید.

خواهران عزیز حجابتان را حفظ کنید و پیرو الگوى عصمت و طهارت فاطمه زهرا باشید و بدانید پیام شهدا به شما حجاب است، پیام امام حجاب است، پیام قرآن حجاب است، حجاب امری است واجب بر هر زن مسلمان و شرافتمند.

و اما برادرانى اسلحه‌های افتاده شهدا را بردارید و به میدان رزم بیایید. نگذارید منافقین کوردل و کفار به اهداف خود برسند؛ با فریاد مرگ بر آمریکا و جنگ جنگ تا رفع فتنه در جهان مشت محکمى بر دهان یاوه گویان بکوبید . شما را به خدا مى سپارم و آرزوى پیروزى بر دشمنان اسلام را دارم.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدای همدان ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: با قطعی شدن شهادت جاویدالاثر شهید احمدقلی قائدی مراسم یادبود آن شهید در مسجد جامع روستای آزادگان شهرستان بن برگزارشد.
عسگری افزود: این شهید ۲۰ ساله در ۲۱ اسفندماه سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • گرامیداشت شهید جاویدالاثر احمد قلی قائدی در بن
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم