Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:37:43 GMT

تعداد بازرسی از صنوف شهرستان فردوس ۹۷ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۲۴۰۶

تعداد بازرسی از صنوف شهرستان فردوس ۹۷ درصد افزایش یافت

مهدی صادقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نظارتی ویژه روزهای پایانی سال و نوروز ۱۴۰۰ همزمان با سراسر استان در شهرستان فردوس اجرا شد و در زمان اجرای این طرح گشت‌های مشترک با شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، میراث فرهنگی، شبکه دامپزشکی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از واحدهای صنفی صورت گرفته که بیش از ۴۸ گشت مشترک نیز با دستگاه‌های ذیربط برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شناسایی ۳۲ واحد صنفی متخلف و تشکیل پرونده برای آنها خبر داد و گفت: تعداد پرونده‌ها ۷۸ درصد و ارزش ریالی ۱۷۶ درصد رشد داشته است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس ارزش ریالی این پرونده‌ها را ۷۴۵ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۸۵۰ ریال اعلام کرد که برای طی مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی فردوس ارجاع شده است.

وی گفت: همچنین در این مدت ۸۰ مورد گزارش مردمی به سامانه ۱۲۴ این اداره به صورت تلفنی یا حضوری واصل شده است.

صادقی بیان کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته در مدت اجرای این طرح از نظر تعداد مربوط به درج نکردن قیمت، گرانفروشی، صادر و ارائه نشدن فاکتور و از نظر ارزشی مربوط به عرضه خارج از شبکه بوده است.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و غیر صنفی از قبیل کم‌فروشی، گرانفروشی، صادر نشدن صورتحساب، درج نکردن قیمت و نصب نرخنامه مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

برچسب‌ها صنعت و معدن و تجارت خراسان جنوبی فردوس قیمت کالا سازمان تعزیرات حکومتی نوروز 1400

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت خراسان جنوبی فردوس صنعت و معدن و تجارت خراسان جنوبی فردوس قیمت کالا سازمان تعزیرات حکومتی نوروز 1400 اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قاچاق چوب در پارسیان

 سرهنگ محمد رستمی  فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران ایست و بازرسی ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان بندر پارسیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور توقف دادند.

 وی افزود: در بازرسی دقیق صورت گرفته از خودرو مذکور ۱۵ تن چوب قاچاق کشف و ضبط گردید و در این رابطه یک متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق در این شهرستان با قدرت بیشتر و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان