Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیر عامل تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارتباط با شرایط این تیم قبل از اعزام به عربستان و برگزاری مسابقه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات عنوان کرد: زمانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تیم‌ها می‌توانند درخواست خود را برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کنند ما هم این کار را کردیم و تا چند روز پیش نیز اسم تیم ما به عنوان میزبان مسابقه پلی آف در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده است، اما متاسفانه با توجه به اعلام AFC و قرمز بودن شرایط کرونایی اهواز میزبانی را از ما گرفتند به دلیل برگزاری بازی‌های این گروه در عربستان پلی آف را نیز در این کشور برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذری ادامه داد: تیم ما فردا ساعت ۱۶:۳۰ از اهواز با پروازی مستقیم به ریاض می‌رود و بعد از حضور در هتل ماریوت ریاض و انجام تست کرونا در آن جا مستقر خواهیم شد و بعد از برگزاری چند جلسه تمرین روز شنبه ۲۱ فروردین به مصاف العین خواهیم رفت.

مدیرعامل فولاد خوزستان درباره پنجره نقل و انتقالاتی بسته این تیم عنوان کرد: دفاعیات ما در کمیته استیناف و تعیین وضعیت و در جلساتی که برگزار شد مورد قبول واقع نشد، اما این را نیز باید عنوان کنم که در قوانین انضباطی کشورمان چیزی به عنوان شورای عالی حکمیت وجود ندارد و تصمیماتی که در کمیته تعیین وضعیت نهایی می‌شود را تنها می‌توان به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارجاع داد.

او ادامه داد: به هر حال فرصت خوبی از تیم فولاد خوزستان گرفته شد و می‌توانستیم با تیمی کامل‌تر در این مسابقات شرکت کنیم.

آذری افزود: تا چه زمانی باید باید با گفتن واژه غیرت ایرانی بار روانی روی بازیکنان کشورمان بگذاریم و امیدواریم واژه تدبیر ایرانی کم کم خودش را در سیستم مدیریتی کشورمان پیدا کند تا چنین مشکلاتی برای نماینده‌های کشورمان اتفاق نیفتد.

آذری در آخر گفت: تنها قولی که می‌توانم به مردم کشورمان بدهم مبارزه و جنگیدن تا آخرین لحظه برای سربلندی کشورمان است.

بیشتر بخوانید 

آذری: تیم ما باخته است و باید شرافتمندانه این شکست را قبول کنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سعید آذری فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقه بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در سطح استان اردبیل در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر احیای ظرفیت‌های مغفول رشته کشتی در اردبیل افزود: پهلوانان و قهرمانان اردبیلی بسیاری در رشته‌های مختلف اعم از کشتی، همچون رحیم علی‌آبادی، احد پازاج و افشین بیابان‌گرد با افتخارات بین‌المللی برای کشورمان عزت و سربلندی به ارمغان آورده‌اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نباید تقدیر و قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان کشورمان در رشته‌های مختلف همچون کشتی فراموش شود، ادامه داد: قدردانی از قهرمانان و پهلوانان وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود.

عاملی راه اندازی جام صفوی را یکی از روش‌های تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران دانست و بیان کرد: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک کشورمان، مذهب، معماری، اقتصاد و… انجام دادند که فراموش‌نشدنی است.

کد خبر 6089028

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • قدردانی از پهلوانان و قهرمانان نباید کم‌رنگ شود
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی