Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، منابع محلی در یمن اعلام کردند که نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن علیه اهداف نظامی ائتلاف متجاوز سعودی واقع در شهر جده و عمق خاک عربستان دست به عملیات موشکی و پهپادی زدند.

خبرنگار شبکه العالم نیز گزارش داد که بعد از عملیات یمنی‌ها علیه اهداف نظامی در شهر جده، تمام پروازها در فرودگاه این شهر و همچنین فرودگاه شهر «جازان» به حالت تعلیق درآمد و آسمان این مناطق خالی از هواپیما شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برخی منابع نیز می‌گویند که بخش نظامی فرودگاه جده هدف حمله موشکی یمنی‌ها قرار گرفته و تصاویر هوایی نشان می‌دهد هواپیماهایی که قصد فرود در فرودگاه جده را داشتند، در حال چرخ زدن در آسمان بودند.

هنوز جزئیات بیشتری از این عملیات در دست نیست.

گفتنی است، با ادامه یافتن سلسله حملات تجاوزکارانه جنگنده‌های سعودی به نقاط مختلف یمن به ویژه شهر «مأرب» و تلاش آنان برای ممانعت از پیشروی نیروهای مقاومت در این شهر، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تأکید کرد که چنانچه ائتلاف سعودی بخواهد به حماقت خود در تجاوز علیه یمن ادامه دهد، راهبرد موسوم به «درد بزرگ» به اجرا گذاشته می‌شود.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «داگلاس مک‌گرگور» مشاور سابق وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلم کرد که این نگرانی وجود دارد که حتی پیش از حمله بزرگ روسیه، ارتش اوکراین از نظر نیروی نظامی دچار کمبود شدید شود.

وی دراین‌باره نوشت: ارتش اوکراین هم‌اکنون با کمبود سرباز و نیروی نظامی روبروست وحمله روسیه هنوز آغاز نشده است.

مک‌گرگور با اشاره به اینکه ارتش اوکراین روزانه صدها نیروی نظامی را از دست می‌دهد افزود که اوکراین به فروپاشی کامل نزدیک شده است.

وزارت دفاع روسیه دیروز دوشنبه در بیانیه ای در خصوص روند ادامه عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: یگان های غرب نیروهای مسلح روسیه ۳ حمله نیروهای مسلح اوکراین را در لوهانسک دفع کردند. دشمن تا ۴۰ پرسنل نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص می افزاید: یگان های جنوب مواضع را در خط مقدم بهبود بخشیدند، اوکراین بالغ بر ۳۹۵ پرسنل نظامی و یک هویتزر ساخت آمریکا را در دونتسک از دست داد.

بیانیه مذکور در ادامه اضافه می‌کند: یک کارگاه مونتاژ پهپاد و همچنین نیروی انسانی و تجهیزات نظامی نیروهای مسلح اوکراین در ۱۱۰ منطقه مورد اصابت قرار گرفت.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: یگان مرکزی روسیه، نیروهای اوکراین و مزدوران لژیون خارجی را در دونتسک هدف قرار داد. ۱۰ ضدحمله دفع شد، دشمن ۳۷۰ نظامی را از دست داد.

ضدحملات ارتش اوکراین که از پیش‌تر مقامات و رسانه های غربی و اوکراینی با آب‌وتاب فراوان وعده آن را داده بودند، سرانجام ۴ ژوئن (۱۴ خرداد سال ۱۴۰۲) بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی در محورهای مختلف آغاز شد و بنا بر گزارش‌ها، نیروهای اوکراینی نه تنها تاکنون موفق به شکست خطوط دفاعی ارتش روسیه و پیشروی چشمگیری نشدند، بلکه حجم زیادی از تجهیزات نظامی مدرن اهدایی غربی‌ها نیز در این ضدحملات نابود شده یا سالم به تصرف نیروهای ارتش روسیه درآمد.

کد خبر 6092918

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • لحظه عملیات گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامی صهیونیست+ فیلم
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • نافرمانی ده‌ها نظامی صهیونیست از مشارکت در عملیات علیه رفح