Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نیم فصل دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در حالی از فردا چهارشنبه ۱۸ فروردین آغاز می شود که تیم شهدای قشقایی یکی از ۲ نماینده فارس در این رقابت‌ها برای کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم هفت بازیکن جدید را جذب و در آخرین روز نقل و انتقالات با باز کردن پنجره قرارداد آنها را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالک باشگاه شهدای قشقایی شیراز با بیان اینکه در نیم فصل نخست به دلیل تغییر ۹۰ درصدی بازیکنان نسبت به فصل گذشته تیم برای رسیدن به هماهنگی نیاز به زمان داشت گفت: هر چه به هفته‌های پایانی نزدیک تر می‌شدیم تیم هماهنگ تر و منسجم تر ظاهر می شد و تقریبا در برابر تمامی تیم های بالای جدول موفق به کسب امتیاز شدیم.

اشکان نجف پور ادامه داد: برای کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم هفت بازیکن جدید به تیم اضافه شدند ضمن اینکه پنج بازیکن نیز که فرصت بازی کمتری به آنان رسیده بود از تیم جدا شدند.

مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی افزود: به عنوان تیمی از بخش خصوصی که بیشترین هزینه را در استان انجام می دهیم از مدیرکل ورزش و جوانان فارس توقع داریم این تیم را به صورت ویژه حمایت کند و حداقل شرایط استفاده از زیرساخت های ورزشی استان برای ما مهیا شود.

نجف پور در ادامه اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تیم ما برای رقابت‌های این فصل نیاز به ۱۲ میلیارد تومان اعتبار داشت که به صورت مکتوب و به‌ریز تمامی هزینه های پیش بینی شده در ابتدای فصل به استانداری و اداره کل ورزش و جوانان اعلام شد که تاکنون تنها ۲۰۰ میلیون تومان به تیم کمک شده است. 

مالک باشگاه شهدای قشقایی شیراز افزود: تیم شهدای قشقایی به عنوان یکی از پرطرفدارترین تیم های فوتبال کشور در نیم فصل نخست از وجود تماشاگران پرشور خود به دلیل شیوع ویروس کرونا و شیوه نامه های بهداشتی محروم بود و نیم فصل دوم را نیز باید بدون حضور تماشاگران آغاز کنیم که این امر برای تیم ما بسیار ناخوشایند خواهد بود اما ما تابع قوانین و مقررات هستیم و امیدواریم مسوولین فدراسیون فوتبال برای این معضل راهکاری مناسب پیدا کنند.

نجف پور اضافه کرد: قطعا تیم شهدای قشقایی در پایان رقابت‌های این فصل لیگ یک در نیمه بالایی جدول جای خواهد گرفت ضمن اینکه ما در رقابت‌های جام حذفی  نیز با قدرت به میدان خواهیم رفت.

مسوولین استان تیم را حمایت کنند 

سرمربی تیم شهدای قشقایی نیز در گفتگو با فارس اظهار داشت:در تعطیلات نیم فصل تمرینات منظم و منسجمی را برگزار کردیم و تیم نسبت به نیم فصل اول شرایط بسیار بهتری دارد اما نیاز است تا مسوولین استان این تیم را که توسط بخش خصوصی و تنها یک فرد اداره می شود به صورت ویژه حمایت کنند.

داریوش هرمزی بیان کرد: تیم شهدای قشقایی در بعد نشاط اجتماعی باعث شور و نشاط فراوان در بین جوانان و هواداران پرشور خود می شود اما متاسفانه تا کنون تیم شهدای قشقایی مورد کم لطفی مسوولان قرار گرفته است.

سرمربی تیم شهدای قشقایی بیان کرد: به عنوان مسوول فنی تیم وظیفه من در مستطیل سبز است اما وقتی می‌بینم این تیم با چه مشکلاتی دست به گریبان است و مدیرعامل تیم حمایت نمی شود ناچارم از مسوولین گلایه کنم.

هرمزی ادامه داد: امیدواریم در نیم فصل دوم نماینده شایسته ای برای استان فارس و ایل بزرگ قشقایی باشیم.

تیم شهدای قشقایی شیراز در نیم فصل نخست رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک با کسب چهار برد، شش مساوی و هشت شکست از ۱۸ مسابقه خود و کسب ۱۸ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی جای گرفته است.

این تیم همچنین ۱۴ بار دروازه حریفان خود را باز کرده و ۱۹ بار دروازه خود را باز شده دیده است.

تیم شهدای قشقایی شیراز در نخستین دیدار خود پس از تعطیلات نیم  فصل و در سال ۱۴۰۰ فردا چهارشنبه ۱۸ فروردین از ساعت 16:۳۰ در سیرجان میهمان آرمان گهر این شهر است.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: مالک باشگاه قشقایی داریوش هرمزی سرمربی شهدای قشقایی لیگ دسته یک شهدای قشقایی شیراز تیم شهدای قشقایی نیم فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام حذفی فوتبال به مراحل پایانی نزدیک می‌شود و جذابیت بیشتری پیدا کرده است. 8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شده‌اند و ظهر روز دوشنبه با انجام قرعه‌کشی این تیم‌ها حریفان خود را نیز شناختند و همچنین مسیر صعود تیم‌ها نیز مشخص شده است.

یکی از اتفاقات جالب در حاشیه مراسم قرعه‌کشی رونمایی از کاپ قهرمانی تورنمنت حذفی بود. کاپی که قرار است در فینال رقابت‌ها به تیم قهرمان حذفی اهدا شود، ظهر دوشنبه در روابط عمومی سازمان لیگ به معرض نمایش گذاشته شد و مورد توجه قرار گرفت.

جام زیبای حذفی که یادواره آزادسازی خرمشهر است، چند سالی است در این تورنمنت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کاپ یک پایه متشکل از دو نخل به عنوان نماد خوزستان دارد و امسال هم نمونه‌ای از آن طراحی شده و به تیم قهرمان جام حذفی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»