Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@01:14:59 GMT

برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۲۹۲۵

‍‍‍‍‍‍

برگزاری هفته بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی و اعلام برگزیدگان مسابقه کارتون و کاریکاتور فلسطین تنها نیست از عناوین بسته هنر انقلاب است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، برگزاری هفته بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی، اعلام برگزیدگان مسابقه کارتون و کاریکاتور فلسطین تنها نیست و معرفی برگزیدگان نخسنین جشنواره ملی روایت جهاد از عناوین بسته هنر انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته بزرگداشت هنر انقلاب اسلامی از روز چهارشنبه ۱۸ فروردین آغاز و تا روز دوشنبه ۲۳ فروردین ادامه خواهد داشت.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: هنر انقلاب ، گزارش خبرنگاران ، هفته هنر انقلاب اسلامی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هنر انقلاب گزارش خبرنگاران هفته هنر انقلاب اسلامی هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ این جلسه به ریاست صلاح کردستانی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد و با حضور رؤسای شورای اسلامی مهاباد ، گوگ تپه و خلیفان در دفتر معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری این شهر تشکیل شد.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر و تشریح برنامه های پیش بینی شده، تدابیر لازم در راستای برگزاری مراسم بزرگداشت شوراها اتخاذ شد.

غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، قدردانی از شوراهای اسلامی شهر و روستا، ارائه گزارش عملکرد، اجرای برنامه های هنری و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرداری مهاباد از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت شوراها در مهاباد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد