Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@08:21:08 GMT

تضمین بهترین قیمت تور استانبول با هتل های ۴ ستاره

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۹۲۹۴۶

استانبول یکی از شهر‌های برتر دنیا در زمینه جذب توریست است که هر‌ساله از مسافران زیادی از سر‌ا‌سر دنیا استقبال می‌کند. ایرانی‌های بسیاری هم برای ایام سفر خود این ‌شهر زیبا را انتخاب می‌کنند و این استقبال از تور‌هایی که خدمات سفر به استانبول را ارائه می‌کنند، مشخص است. هزینه سفر و استفاده از راهنمایی تور از دلایلی هستند که باعث انتخاب تور به‌جای سفر به‌صورت شخصی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از آن‌جایی که شرکت‌ها و آژانس‌های زیادی با طرح‌های متفاوت برای تور‌های خود تبلیغ می‌کنند، چطور می‌توان از ارزان‌ترین تور استفاده کرد و میان بقیه تور‌ها آن را پیدا کرد؟ در ادامه این‌مطلب، به شما راه‌کاری ارائه می‌دهیم تا با خیالی آسوده تور خود را انتخاب و رزرو کنید و نگران بالا بودن قیمت آن نباشید.

شهر استانبول

استانبول پر است از جاذبه و دیدنی برای مسافران و گردش‌گران. اگر بخواهیم ویژگی‌های جالب و مثبت استانبول را نام ببریم، باید ساعت‌ها بنویسیم. استانبول شهری تاریخی، بزرگ، پر‌جمعیت و مدرن است. شهری که با قدم زدن در بنا‌ها و سازه‌های تاریخی آن می‌توان سال‌های سال به گذشته برگشت و در عین حال می‌توان به امکانات روز دنیا دسترسی داشت. معماری ساختمان‌های استانبول تصویری از یک شهر فراموش‌نشدنی را در ذهن مخاطب خود ثبت خواهد کرد و چشم او را برای مدتی محو تماشای این ‌زیبایی‌ها خواهد کرد. احتمالا درباره کباب ترکی و دیگر‌ غذا‌های معروف ترکیه هم شنیده‌اید که خود می‌تواند یکی از بخش‌های جذاب سفر را برای مسافران به‌وجود آورد. همه این‌ها باعث شده تا تور مسافرتی ترکیه یکی از محبوب‌ترین تور‌ها در ایران باشد.

عوامل موثر بر قیمت تور استانبول

عوامل زیادی ممکن است بر قیمت تور‌های استانبول تاثیر بگذارند. از بین آن‌ها مواردی هستند که تاثیر مشخصی دارند. به‌عنوان مثال نحوه سفر شما یعنی وسیله نقلیه‌ای که برای سفر انتخاب می‌کنید، قیمت سفر را تغییر خواهد داد. تعداد روز‌های سفر هم به‌صورت مشخص عاملی مهم در قیمت‌گذاری تور به‌حساب می‌آید. مورد بعدی هتل و محل اقامت شما خواهد بود. طبیعی است که هتل در‌نظر‌گرفته‌شده، مبلغ خاصی را در قیمت نهایی تور شما اعمال می‌کند. در این مطلب ما فرض را بر انتخاب هتل‌های چهار ‌ستاره قرار داده‌ایم. امکانات دیگر مانند اماکن بازدیدی، غذا و خدمات ویژه هم می‌توانند از‌جمله مواردی باشند که به‌صورت مستقیم در قیمت تور شما تاثیر می‌گذارند. به‌جز این‌موراد ممکن است زمان و شانس هم قیمت را برای سفر شما تغییر دهند. معمولا سفر در زمان‌هایی که تعداد مسافران کم‌تر است، به‌صرفه‌تر خواهد بود. اگر هم خوش‌شانس باشید، احتمال پیدا کردن یک تور لحظه‌آخری بسیار ممکن خواهد بود.

آیا تور هتل چهار‌ ستاره ارزان‌تر از قیمت خود رزرو هتل است

اگر به این‌ موضوع دقت کرده باشید، متوجه شده‌اید که گاهی قیمت یک تور با هتلی خاص تفاوت زیادی با قیمت رزرو آن هتل به‌صورت فردی ندارد. اما چرا این‌اتفاق رخ می‌دهد؟ آیا تورها ما را فریب می‌دهند؟ یا هتل‌ها از اشخاص پول اضافه‌ای دریافت می‌کنند؟ در‌واقع هیچ‌کدام! تور‌ها به‌دلیل این‌که قرار‌دادهای خاصی با هتل‌ها، آژانس‌های هوایپیمایی و... دارند، خدمات را با قیمتی بسیار خوب اما یک‌جا رزرو کرده‌اند. به‌همین دلیل شما با انتخاب یک تور مناسب می‌توانید قیمت بسیار کم‌تری برای انواع خدمات دریافت کنید. پس اگر زمانی متوجه شدید توری با قیمت A اتاق هتلی چهار ‌ستاره را در‌اختیار شما قرار می‌دهد ولی خود هتل همان اتاق را با قیمت بالاتری به شما ارائه می‌کند، تعجب نکنید؛ معمولا این‌ موضوع امری طبیعی است.

تضمین بهترین قیمت تور استانبول با هتل های چهار ستاره

با توجه به فاکتور‌هایی که قیمت تور استانبول از علی بابا را تغییر می‌دهند و ابتدای متن به آن‌ها اشاره کردیم، انتخاب تور باید کار سختی باشد. از‌طرفی امکان مقایسه برای ما بسیار دشوار می‌شود و نمی‌توانیم شرکت‌ها و آژانس‌های مختلف را با وجود این ‌تعداد فاکتور، به‌آسانی بررسی کنیم. پس چطور می‌توان بهترین خدمات را با کم‌ترین قیمت انتخاب کرد؟ یکی از راه‌های ساده استفاده از سایت‌های معتبر مانند علی بابا است. معمولا می‌توانید دنبال تضمین بهترین‌ قیمت تور باشید و اگر از سایت معتبری اقدام به رزرو تور می‌کنید، موضوع تضمین قیمت، آرامش‌خاطر را در انتخاب شما فراهم خواهد کرد.

شما با قیمتی حدود 5.5 تا 6.5 ‌میلیون تومان می‌توانید توری به‌مدت چهار شب را در هتل‌هایی مانند Cartoon، The City Port، Yuksel Istanbul Yenikapi، Inntel Hotel، Grand Hotel HalicAvantgarde Taksim و بسیاری از هتل‌های دیگر رزرو کنید. اگر ‌دنبال تور گران‌تر و لاکچری‌تری هستید، می‌توانید از هتل‌هایی مانند BVS Lush Hotel، Mercure Istanbul Taksim، Titanic City Taksim و Avantgarde Taksim استفاده کنید. هزینه تور برای این ‌هتل‌ها عددی بالای هفت ‌میلیون تومان خواهد بود.

سخن آخر

یکی از بهترین راه‌های سفر به استانبول، خرید و رزرو یک تور خوب استانبول است. اما قیمت و امکانات تور برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد. حتما سعی کنید در سایت‌های معتبر اقدام به رزرو تور کنید. با مراجعه به سایت‌های معتبر امکان خرید تورهایی با قیمت مناسب را دارید. اگر نخواهید از این‌ مطلب استفاده کنید، مقایسه تور‌ها کار سخت و زمان‌گیری خواهد بود که منطقی به‌نظر نمی‌رسد.

منبع: الف

کلیدواژه: تور استانبول قیمت تور تور ها هتل ها یک تور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد

در آخرین بازی از هفته 34 سری آ 2023/24، جنوا مقابل کالیاری به برتری 3-0 رسید. با این نتیجه، تیم آلبرتو جیلاردینو به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد و از نظر ریاضی، بقای این تیم تضمین شد.

جنوا که به تازگی از ابتدای فصل جاری به سری آ برگشته است، خیلی زود و به راحتی بقای خود را مسجل کرد. آنها در طول فصل هرگز خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس نکردند و همواره فاصله ای ایده آل با منطقه سقوط داشتند. آلبرتو جیلاردینو با مهره های هجومی چون آلبرت گودموندسون و متئو رتگی بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شد و همچون برخی دیگر از سرمربیان جوان ایتالیایی، آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود. کسب 42 امتیاز تا پایان هفته سی و چهارم برای جنوا حداقل طی 8 فصل اخیر سری آ بی سابقه است. 

نیمه پایین جدول سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی