Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال الاهلی، الهلال و النصر عربستان میزبان گروه‌های خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند.

روزنامه الریاضیه عربستان خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا این سه باشگاه عربستانی را مجبور کرده است که از روز نخست مسابقات در هتل‌های تعیین شده اسکان یابند و حق ندارند در اردوگاه‌های خود اسکان یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم در چارچوب اقدامات پیشگیرانه توسط AFC لحاظ شده است.

الریاضیه در ادامه خبر داده است سه باشگاه سعودی در حال بررسی درخواستی از AFC هستند که اجازه بدهد بازیکنان برای زمان‌های بیشتری از حباب بهداشتی خارج شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی عربستان همگروه است و باید به این کشور سفر کند.

فولاد، دیگر نماینده ایران هم ابتدا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان در عربستان به مصاف العین امارات می‌رود و در صورت پیروزی، همگروه النصر عربستان خواهد شد.

کد خبر 5182327 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ قهرمانان فوتبال آسیا الاهلی عربستان الهلال عربستان تیم فوتبال النصر عربستان فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد تیم فوتبال پیکان تهران ویروس کرونا جودو تیم ملی فوتبال ایران کسب سهمیه المپیک والیبال یحیی گل محمدی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۹۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود

 بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.
تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

منبع: ایسنا

tags # تیم ملی فوتبال ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • صهیونیست‌ها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند | ویدئو
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم